|
|
#481 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!
De er kjøpt på en lokal butikk på Hell som heter Skodilla. De har masse fine skomerker, bl.a Art og Fly London mm. Har hatt 60% prosent på store deler av butikken nå... men klarte å beherske meg til et par støvletter (pluss et par sko i gave til venninne).
|
|
#483 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#484 |
|
bits and pieces
|
Tror neppe de har 60% når vi skal oppover.
|
|
|
#485 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Nå husker jeg hvorfor jeg ikke handler hos La Redoute lenger. Det er nå 12 dager siden jeg bestilte klær, og ordrestatus er fremdeles "Pakkes på sentrallager".
|
|
#486 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Jeg bestilte noe hos sparkjøp den 12.jan. Da det var blitt den 19 og den enda ikke var sendt, sendte jeg en mail og spurte hvorfor. Fikk svar:
|
|
#487 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har handlet derfra for første gang og fikk en epost fra dem i morges om at pakken min nå var sendt. Det er 14 dager siden jeg bestillte og jeg må si at jeg synes dette er altfor dårlig og frister meg ikke til å handle derfra igjen.
|
|
#488 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Jeg må ha vært uheldig på dette januarsalget. Kjolen jeg bestillte, og betale for over nett, fra Mette Møller er visstnok utsolgt selvom det var fullt mulig å bestille den og betale for den.
|
|
#489 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jeg fikk min pakke nå på 12. dagen. Det stod levering etter 10-14 dager da jeg bestilte, så da tenker jeg det er greit. Har aldri fått noe senere enn det, og det kan jeg leve med.
|
|
#490 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Lommebok, mobilbeskyttelse og partyveske i ett, fra Michael Kors!!
|
|
#491 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#492 |
|
nju nja njo
|
Jeg handlet hos dem for første gang på salget nå og de har sendt feil vare. Er veldig spent på om det jeg egentlig ville ha er på lager enda. Ikke veldig imponert over dem jeg heller.
|
|
#493 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Halv pris på skoletter og støvletter hos Mani. |
|
|
|
|
#497 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Kjøpte meg en superfin bluse fra Branting idag. Kostet opprinnelig 1199,- og minus 70% så var det en fin pris gitt
|
|
|
#498 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!2 beige skjerf |
|
|
![]() |