Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dagligvarer i nærheten av Gautefall?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 20:27   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Dagligvarer i nærheten av Gautefall?

På vei fra Vestfold til Gautefall, finnes det noen vanlig matbutikk nær Gautefall? Enn så lenge man oppholder seg der - hvor langt er det til nærmeste butikk, og hvilken retning?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:31   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagligvarer i nærheten av Gautefall?

Nå har jeg ikke vært så mange ganger på Gautefall, men de gangene jeg har vært der eller i nærheten så har vi handlet på matbutikken i Drangedal som ligger langs veien oppover. Har faktisk ikke fått med meg om det er noen matbutikker videre oppover på veien eller rett i nærheten.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:32   #3
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Når du kommer fra Vestfold kjører du forbi Drangedal, det er siste sjanse for å handle mat. 2 matbutikker, Spar og Prix. Fra Gautefall er det kortest ned til Treungen, Prix og Spar her også.

Sist redigert av Anita72 : 26-01-12 kl 20:33. Årsak: skrivefeil
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:50   #4
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

I selve Drangedal (Prestestranda) ligger Prix, og rett på utsiden av sentrum er det et kjøpesentertun med en ganske bra Sparbutikk og en Bunnpris. På vei mot Gautefall (Bostrak?? Sputnikland?? Rett før eller etter krysset der man tar av opp mot Gautefall er det en bensinstasjon som også har noe dagligvarer.)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 21:09   #5
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

I selve Drangedal (Prestestranda) ligger Prix, og rett på utsiden av sentrum er det et kjøpesentertun med en ganske bra Sparbutikk og en Bunnpris. På vei mot Gautefall (Bostrak?? Sputnikland?? Rett før eller etter krysset der man tar av opp mot Gautefall er det en bensinstasjon som også har noe dagligvarer.)

Ups, glemte Bunnpris jeg. Bensinstasjonen på Bostrak ligger før krysset til Gautefall. Der får du stort sett kun kjøpt melk, brød og litt pålegg + snop. Ville satset på å handle i Dr.dal på vei opp til Gautefall event. kjørt til Treungen neste dag. (Spar i Dr.dal har best utvalg)

Gammel 26-01-12, 21:11   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har handlet på Spar i Drangedal. Stor butikk med bra utvalg. Ligger rett langs veien en kjører oppover. Og på sportsbutikken som er samme inngang som Sparbutikken så får en rabatt bare en spør om det har jeg hørt. Jeg kunne velge hvilken jakke jeg ville ha prosenter på forrige gang jeg var oppover. Skal oppover i midten av mars igjen, så da får jeg innom å se om det funker igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 08:57   #7
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Takk!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.