Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Leie campingbil en helg?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-12, 11:18   #9
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leie campingbil en helg?

Vi leide bobil i Tyskland i 2010 for å dra på Roskilde og det var helt genialt!! På Roskilde er bobilcampen i et "roligere" område av campen så jeg kunne faktisk fint sett for meg å ha med barn på den delen. Men det er egentlig ikke noe som helst svar på det du lurer på.

Jeg tenker at barn tåler å se en del så lenge du er edru og ansvarlig voksen sammen med henne. Og bobil er et genialt alternativ på festival. Men så tenker jeg at du får gå en runde om du har henne med fordi hun har veldig lyst, eller fordi du mener hun bør ha lyst.

Det er do i sånne biler, men den må du selvsagt tømme sjøl etter helga. Det gjør du på bensinstasjoner med tømmestasjon. Jeg ville bodd på campen. Parkeringsplass er en smule risikabelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.