|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Skjerme for innsyn, gardiner?PÅ kjøkkenet har jeg to vinduer, begge har mye innsyn. Nå har jeg kafègardin på det største vinduet, men liker det egentlig ikke. Liker bedre liftgardin, men synes det blir så mørkt når jeg må bruke persienner i tillegg for å skjerme for innsyn.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjerme for innsyn, gardiner?Må du ha gardin da? På kjøkken synes jeg det kan være fint å ha bare persienner om man har en litt stram stil. Det gir jo mulighet for å stille dem sånn at man ser ut men ikke inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Einsam
|
![]() Sv: Skjerme for innsyn, gardiner?Det virker utrolig nakent med bare persienner på dette vinduet.. Har prøvd å ikke ha annet enn persiennen der, men liker det ikke da det blir altfor mørkt når man drar den helt ned. Det andre vinduet er bare 80 cm bredt, og der har jeg stort sett brukt bare persienne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjerme for innsyn, gardiner?Hva med vindusfilm?
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Skjerme for innsyn, gardiner?Naboen har en plissegardin som dras nedenfra og opp. Den skjermer for sjenerende innsyn.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Skjerme for innsyn, gardiner?
Vi vurderte disse, helt til vi fikk prisen. Kjøpte folie med blomster, ikke ulikt den over.
![]() |
|
|