Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Brenner på Ullevål!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 22:19   #81
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brenner på Ullevål!

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

"De hadde nok noen på innsiden" - siterer Davy Wathne i sofaen ved siden av meg.

OK.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:20   #82
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2-0 til Bosnia (for de som bor i Sverige og ikke får inn kanaler.)

Jeg bor i Norge, og får ikke inn kanaler. Eller går kampen på vanlige TV2? Har ikke giddet å sjekke engang, jeg baker kaker.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:21   #83
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg bor i Norge, og får ikke inn kanaler. Eller går kampen på vanlige TV2? Har ikke giddet å sjekke engang, jeg baker kaker.

TV2 ja.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:22   #84
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Her har jeg Arne Scheie (61) - bare ca. 52 ganger mer kritisk.

Minner kanskje om min far som alltid sier: "Er ikke dette jobben deres da?" hver gang det går dårlig?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 22:22   #85
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Minner kanskje om min far som alltid sier: "Er ikke dette jobben deres da?" hver gang det går dårlig?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 23:06   #86
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avisene i morgen om det blir tap:

* Norge ble distrahert av pøbelsupportere.
* Norge tapte - skylder på brannfakler.
* Hareide rasende: Bosnias supportere ødela for oss!

Gammel 24-03-07, 23:46   #87
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Avisene i morgen om det blir tap:

* Norge ble distrahert av pøbelsupportere.
* Norge tapte - skylder på brannfakler.
* Hareide rasende: Bosnias supportere ødela for oss!

Jobber du i VG? Du har i alle fall gode "førsteside-forslag"!
Og ja, det ble tap.

Gammel 24-03-07, 23:53   #88
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg datt nesten av stolen av overskriften, for jeg trodde det brant på Ullevål. Men det var jo Ullevaal stadion. Big difference. Huge.

Gammel 24-03-07, 23:55   #89
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Hvilken stilling i kampen er det nå?

Gammel 24-03-07, 23:57   #90
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

hmm..... jeg håpet det var kreftavd. på Ullevål som sto i brann Skal til kontroll på torsdag

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 00:11   #91
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hvilken stilling i kampen er det nå?

Sluttresultat: 1-2

Gammel 25-03-07, 09:53   #92
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg datt nesten av stolen av overskriften, for jeg trodde det brant på Ullevål. Men det var jo Ullevaal stadion. Big difference. Huge.

Gammel 25-03-07, 10:01   #93
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Men det gikk nesten troll i ord, for det brant i Kirkeveien i natt. Det er bare rett nedi bakken. Din skyld.

Gammel 25-03-07, 10:24   #94
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=5272

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:13   #95
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men det gikk nesten troll i ord, for det brant i Kirkeveien i natt. Det er bare rett nedi bakken. Din skyld.

Nei og nei!
Det var faktisk naboblokken min ! Jeg har bodd i Kirkeveien 48...

Gammel 26-03-07, 11:24   #96
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh ok. Her brente iranere bål for noen dager siden, i anledning nyttårsfeiringen sin.

Og eldstegutten min hadde med en gave til bestevennen sin på skolen. Jeg synes det er flott at de feirer nyttår ved å gi hverandre gaver, så jeg ville at min gutt kunne vise hvor glad han er i bestevennen sin, ved å huske på ham på en slik dag.
Bestevennen ble glad for gaven, men det viste seg at de har lagt fra seg alle tradisjoner fra hjemlandet, da de er fullstendig politisk uenige, og ønsker å være helnorske. De har litt problemer med å lage mat med svin i fremdeles, men er veldig glad for at barna deres får servert både pølser og svinestek hos bestenaboene sine (oss).

Gammel 26-03-07, 11:56   #97
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok. De fleste iranere jeg kjenner, markerer denne dagen nettopp fordi de er uenige med regimet i Iran, tror jeg...

Det jeg synes er så fint med måten mange feirer Newroz, er at de tilgir alle for de feil man har gjort, om man feks er uvenner, skal man bli venner igjen, etc.

Vi muslimer gjør jo litt av det samme til Eid da, for oss som er fra land som ikke feirer newroz, det er jo en lokal skikk fra Iran/Kurdistan/deler av Afghanistan, som ikke har noe med islam å gjøre.

Det er en morsom greie forresten, man av og til ser blandt iranere, at de vil bli norskere enn nordmenn selv. Min bror ble truet på livet av en iraner en gang, fordi han ikke ville spise svin

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 13:14   #98
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok. De fleste iranere jeg kjenner, markerer denne dagen nettopp fordi de er uenige med regimet i Iran, tror jeg...

Det jeg synes er så fint med måten mange feirer Newroz, er at de tilgir alle for de feil man har gjort, om man feks er uvenner, skal man bli venner igjen, etc.

Vi muslimer gjør jo litt av det samme til Eid da, for oss som er fra land som ikke feirer newroz, det er jo en lokal skikk fra Iran/Kurdistan/deler av Afghanistan, som ikke har noe med islam å gjøre.

Det er en morsom greie forresten, man av og til ser blandt iranere, at de vil bli norskere enn nordmenn selv. Min bror ble truet på livet av en iraner en gang, fordi han ikke ville spise svin

Kan være jeg har misforstått litt. Mor til sønnens bestevenn er superkoselig, men har ikke helt klart å få inn alle norske ord, og prater ganske gebrokkent.
Det jeg hvertfall forstod, var at de flyttet fordi mannen hadde protestert kraftig mot regimet, og det var meget farlig for dem å være der lenger.
Har en følelse at de helst vil få alt som har med hjemlandet å gjøre på stor avstand.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.