|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Drar denne opp igjen, jeg, og håper det ikke blir så mange måneder til vi får vår (les: lei vinter).
|
|
|
#62 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Jeg har kjøpt todelt til begge ungene fra Polarn O. Pyret. I tillegg får minste regnbuedressen fra Molo. Har ikke hatt vårdress fra Molo før, men har vært godt fornøyd med vinterdress derfra. Settene fra P.O.P har eldste hatt i alle år, superfornøyd. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
I flasketåka
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Vi har kjøpt reimatec til gutten. Han bruker 74 nå, og vi har kjøpt den i str 80. Håper den passer en stund, men siden det er førstemann så er det jo et lite skudd i blinde. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Blir vel ticket som vanlig her i huset. Får se hva vi finner på til skolestarteren. Er vi heldig passer reimatecen enda en sesong
|
|
|
|
#65 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Eldste: Todelt Polarn fra i fjor.
|
|
|
#66 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Vi trenger ikke vårdress. Her er det vinter til ut i april, og da er det bare noen uker med regnbukse før de går uten noe som helst.
|
|
|
|
#67 |
|
maler
|
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Jeg hadde egentlig ikke tenkt at plutten skulle ha noen vårdress i år, han har todelt isbjørnsett. Men nå sleit han ut høstdressen sin, så det spørs om den ikke er i bruk mer enn jeg tror. Hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe heldress til han, blir det regnbuedress fra molo tror jeg, evt en polarndress igjen. De fleste barnehagebarn har vårdress her btw, hvertfall på småavdeling.
|
|
|
#68 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Håper og tror at det todelte settet fra Isbjørn og settet fra Bergans holder denne våren. Begge ser fortsatt helt nye ut, så det hadde vært greit å få brukt dem litt til. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Jeg må kjøpe alt nytt i vår. Sønnemannen har strekt seg noe vanvittig i løpet av høsten/vinteren og vokst ut av begge sett vi hadde i fjor.
|
|
|
#71 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Jeg har kjøpt vårdress fra Molo til vesla (regnbuedress
|
|
|
#72 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Her har storebror Isbjørn todelt sett fra i høst og lillesøster har PoP-dress arvet etter storebror som jeg skal impregnere på nytt. Begge har regntøy fra Troll fra høsten som jeg håper holder ut våren.
|
|
|
#73 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Her brukes det sjelden dress på våren, så jeg satser på skogstadbukse i år som i fjor, var veldig fornøyd med den.
|
|
|
|
#74 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Eldste har todelt sett fra P O.P, ekstra bukse fra HH og hel dress fra Skogstad. Alt kjøpt i fjor. Yngste har jakke fra Skogstad og bukse fra Reflex, og hel dress fra Reimatec, alt arvet fra storebror.
I barnehagen til mine unger var det nesten bare Rabalder som hadde hel dress første sommeren han gikk der på småbase, men nå har så godt som alle det, ihvertfall på småbarnsbasen og på friluftsbasen.
|
|
|
#75 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?
Alle mine har brukt/bruker vår/høstdress og det ser ut til at alle ungene i barnehagen gjør det også (nå bruker jo alle vinterdress da, men jeg tenker på i fjor vår).
|
|
|
#76 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Vi har Bergans Hovden bukse og jakke klart, kjøpt på salg i fjor |
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?Hvis Bergans klærne fra i høst ikke passer, så blir det nye Bergansklær. Lillesøster har også endel dresser etter Storebror.
|
|
|
|
#80 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvilke vårdresser/sett satser man på til våren ?
Der poden går er der flere som har vårdresser, tror faktisk flertallet har det. |
|
|
|
![]() |
|
|