Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Powernapsmaken

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-12, 17:20   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Powernapsmaken

Dette har jeg lurt på i mange år, men aldri fått noe svar. Hvorfor får man vond smak i munnen av å sove en lur? Det er verre etter en liten lur enn en hel natts søvn, og det kommer med en gang man dupper av merker jeg. Hva er det som skjer med kroppen som gir denne rare smaken? Eller er det bare meg?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 17:29   #2
Maiamor
I flasketåka

Medlem siden: Jan 2012
Maiamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Powernapsmaken

Kanskje det har noe med at man ikke pusser tenner først?

Maiamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 17:31   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ikke vond smak i munnen etter en powernap. Jeg får derimot et enormt søtbehov, og bare MÅ ha noe. Det har jeg aldri om morgenen. Heller tvert i mot. Snåle greier.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 17:43   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri opplevd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 17:45   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Derimot får jeg grusom ånde hvis jeg først pusser tenner og spiser på vei til jobb/ på jobb. Jeg får skikkelig osteånde. Hvis jeg pusser Littegrann etter frokost, skjer ikke det.

Gammel 02-02-12, 17:46   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Det får jeg også Divine, men det regner jeg med har noe med blodsukkeret å gjøre. Men powernap-ånden er litt sånn kjemisk. Kan ikke se hva tannpuss har med det å gjøre.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-12, 17:55   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Nei tannpuss har ikke noe med det å gjøre. Det var en digresjon. Kan godt fjerne det.

Jeg har også hatt metallisk smak i munnen, men ikke etter powernaps.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.