Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Et bittelite, snertent anlegg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-12, 19:54   #21
konsulenten
Passiv

Standard

Sv: Et bittelite, snertent anlegg?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Jeg trenger egentlig bare en kabel, har jeg funnet ut. Dette ble mye billigere enn jeg hadde tenkt.

In the excitement glemte jeg at jeg ikke har noen ipod. Men jeg har en mobil med musikk (Samsung galaxy), kanskje den kan brukes? Må uansett skaffe meg en kabel, så kan jeg jo bare prøve.

Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 20:57   #22
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at jeg trenger en sånn tivolisak. Nærmest primærbehov.

Gammel 04-02-12, 21:01   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

In the excitement glemte jeg at jeg ikke har noen ipod. Men jeg har en mobil med musikk (Samsung galaxy), kanskje den kan brukes? Må uansett skaffe meg en kabel, så kan jeg jo bare prøve.

Hvis du kan bruke hodetelefoner på mobilen, kan du bruke den på samme måte som en iPod på radioen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:25   #24
konsulenten
Passiv

Standard

Det kan jeg! Takk, Teofelia!

Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 22:36   #25
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker også bare jack til jack kabel mellom tivoli-radion og htc-en. God lyd i tivolien!

Gammel 05-02-12, 09:22   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg ser at jeg trenger en sånn tivolisak. Nærmest primærbehov.

Egentlig trenger du bare en høyttaler altså. Telefonen har jo radio-app'er i fleng, og den lille tivolien er jo ikke en stereo engang, men mono. Hvis man bare trenger lyd får man bedre og billigere lyd på mange andre måter enn en tivoliradio.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 09:26   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Egentlig trenger du bare en høyttaler altså. Telefonen har jo radio-app'er i fleng, og den lille tivolien er jo ikke en stereo engang, men mono. Hvis man bare trenger lyd får man bedre og billigere lyd på mange andre måter enn en tivoliradio.

Men det skal godt gjøres å finne noe som både ser like bra ut og høres like bra ut, til en billigere penge.

Gammel 05-02-12, 09:28   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så imponert over den monolyden, jeg. Den var sikkert bra i sin tid...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 09:34   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er ikke så imponert over den monolyden, jeg. Den var sikkert bra i sin tid...

Jeg liker den fortsatt.

Gammel 05-02-12, 11:52   #30
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men det skal godt gjøres å finne noe som både ser like bra ut og høres like bra ut, til en billigere penge.

Helt enig! Jeg er veldig glad jeg fant en anvendelse for Tivolien selv om jeg ikke hører radio, den er jo så fiiin!

Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 21:28   #31
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil også ha Tivoliradio. Til hytta. Der kan vi ikke satse på nettradio. Enig med katta- primærbehov

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.