Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fengslingsmøtet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-12, 13:31   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fengslingsmøtet

Jeg ser tankegangen din, men jeg syns allikevel ikke nyhetsbildet skal preges av ønsket om å tie ham ihjel. Han står bak en av tidenes grusomste handlinger i fredstid (hvertfall i vesten), og det er enormt mange som er rammet i ulik grad. La ham fremstå som keiseren uten klær.

Allikevel syns jeg at mye av skriveriene er totalt unødvendige. Bildene av ham på Utøya for eksempel, eller av rommet hans hos moren. Intervjuene med tidligere kjærester, faren, jenter han har søkt etter på nett osv. Det er spekulativt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.