|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
| Se resultatene: Syns du det er rart om en voksen offentlig ...? | |||
| Leser tegneserier? Ja. |
|
6 | 3,47% |
| Leser tegneserier? Nei. |
|
157 | 90,75% |
| Leser barnebøker? Ja. |
|
46 | 26,59% |
| Leser barnebøker? Nei. |
|
109 | 63,01% |
| Spiller DS? Ja. |
|
54 | 31,21% |
| Spiller DS? Nei. |
|
108 | 62,43% |
| Ler med hodetelefoner på? Ja. |
|
20 | 11,56% |
| Ler med hodetelefoner på? Nei. |
|
141 | 81,50% |
| Gråter med hodetelefoner på? Ja. |
|
85 | 49,13% |
| Gråter med hodetelefoner på? Nei. |
|
76 | 43,93% |
| Ler av noe som leses? Ja. |
|
14 | 8,09% |
| Ler av noe som leses? Nei. |
|
146 | 84,39% |
| Gråter av noe som leses? Ja. |
|
60 | 34,68% |
| Gråter av noe som leses? Nei. |
|
95 | 54,91% |
Jeg er bare opptatt av meg selv, så jeg ville ikke lagt merke til det. (= bryr meg ikke)
|
|
18 | 10,40% |
| Jeg ville Tenkt Mitt. |
|
8 | 4,62% |
| Jeg syns bare det er fint. |
|
54 | 31,21% |
| Jeg har gjort noe av dette selv. |
|
120 | 69,36% |
| Jeg kunne aldri i verden gjort dette selv. |
|
7 | 4,05% |
| Jeg kunne ha gjort det om jeg hadde lyst. |
|
53 | 30,64% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg har gjort alt, bortsett fra å spille DS for det har jeg ikke.
|
|
|
#22 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?DS har jeg ikke, men kunne fint gjort alt det andre.
|
|
|
#23 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Alt utenom DS-spilling er ting jeg kunne gjort selv, og som er heller vanlig i "mine kretser". Hadde ikke reagert i det hele tatt. Men skjønner at kanskje andre kan rynke noen øyenbryn.
|
|
|
#24 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg så en dame som lo så innmari hjertelig over en bok hun leste på bussen for ikke så lenge siden. Jeg tenkte ikke annet enn "Åh, hvilken bok leser hun, for den vil jeg lese og!".
|
|
|
#25 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg tror jeg hadde stusset litt hvis noen gråt av en bok. Men jeg hadde ikke Tenkt Mitt eller noe. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?
|
|
|
#27 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg kunne gjort alt det der, og ikke har jeg vett på å skjemmes heller. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg liker folk som fniser, ler og er engasjerte i det de holder på med, selv om jeg ikke spiller DS selv. Jeg skulle egentlig ønske flere satt og gråt litt over bøkene sine også. Så ville ikke sånne som meg følt seg så veldig alene. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Borte
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg kunne gjort alt dette (inkludert DS-spilling) og syns ingenting av det er spesielt rart.
|
|
|
#30 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Gråting er da normalt. Fnys. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
kamerat
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg elsker å se folk som er emosjonelt engasjert i det de leser eller hører på i offentligheten, og synes alt høres bare fint ut. Jeg ler ofte av bøker på offentlig transport, og grått har jeg også (men ikke hulkegrått).
|
|
|
#32 |
|
can-jur
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?For en fin tråd
|
|
|
|
#33 |
|
kamerat
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?For øvrig er det få ting som bryr meg mindre enn hva fremmede på t-banen tenker om meg. (Jeg passer naturligvis på å ikke tråkke på dem, invadere intimsonen deres unødvendig, lydforurense dem eller helle substanser på dem, og da må det være greit, synes jeg.)
|
|
|
#34 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Vel, nå ønsker jeg meg en DS slik at jeg kan krysse av alt på lista. Å mangle én ting er like bortkastet som å være 0,1 grad fra ny kulderekord. Hva er vitsen da?
|
|
|
#35 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?
Jeg har ikke pleid det jeg heller, men jeg kjente litt på yttergrensensene da jeg spilte DS på toget uten helt å greie å skjule engasjementet. Jeg trøster meg med at jeg satt på toersetet først, sånn at han stakkaren som satt ved siden av meg antakelig visste omtrent hva han gikk til.
|
|
|
#37 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Etter å ha hatt en psykisk ustabil nabo som alltid satt og lo høyt for seg selv på bussen, så synes jeg sånt er litt creepy. Jeg sjekker alltid om vedkommende som ler, leser eller lytter til noe, og blir lettet hvis det er tilfelle. For jeg må innrømme at det var veldig ubehagelig å stadig ta buss med noen som lo veldig høyt av ingenting.
|
|
|
#38 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Hva ville du tenkt hvis du så ei dame på rundt 30 år, som gjorde noe av dette følgende på f.eks. trikk eller tog?
|
|
|
#39 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg sitter nesten alltid og enten leser, spiller eller hører lydbok når jeg er på busser og lignende, og synes naturligvis det er helt normalt om andre gjør det samme.
|
|
|
#40 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?Jeg synes ikke noe av dette er rart. Jeg har sperre for å le høyt når jeg er alene, det blir sjelden mer enn humring.
|
![]() |
|
|