|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn som reiser alene (innenlands) - får man følge til gaten?Men uavhengig av flyselskap kan man vel be om assistanse. Slik assistanse som bare utføres av flyplasspersonell. Jeg fikk det en gang jeg reiste med små barn og hadde forstuet foten. De hjalp til med bagasje og sørget for at vi slapp å stå i kø ved sikkerhetssjekk og ved gate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Barn som reiser alene (innenlands) - får man følge til gaten?
Jo, men akkurat når det gjelder 12-15-åringer, så har de allerede et opplegg på plass for dette, og jeg synes vel man bør velge dette opplegget dersom man har en 12-åring som man ikke synes er voksen/reisevant nok til å klare seg selv. Kanskje de til og med vil be om at man gjør det, dersom man ringer og spør om assistanse på forhånd - det ville jeg egentlig forventet, men jeg vet jo ikke.
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn som reiser alene (innenlands) - får man følge til gaten?Ja, jeg så at det er muligheter til å velge assistanse fra 12-15 år. Må finne ut av hva slags billett som er valgt.
![]() |
|
|