Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dette må STATEN ordne opp i!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 00:37   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette må STATEN ordne opp i!

Pfft. Jeg er såppas fornøyd med velferdssamfunnet vi har, at jeg syns vi må tåle litt bortskjemt syting innimellom også. Alternativet er nemlig mye verre, og jeg tror ikke det hadde blitt noe mindre syting av det heller. Man kan godt jobbe med å komme disse forventningene eller holdningene til livs, altså. Kanskje det ikke hadde vært så dumt med litt mer samfunnsøkonomi på skolen, for å lære om hvordan utgifter og inntekter henger i hop, samt litt statsvitenskap? Jeg kan ikke huske at vi egentlig lærte så veldig mye om hvordan storsamfunnet vårt er bygget opp, da jeg gikk på videregående. Men jeg kan jo ha glemt det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.