|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#202 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Holdbar neglelakk
Det var det jeg skjønte sånn utover språkopplæringen, men er den spesielt bra? (jeg kan jo fortsatt endre bestillingen min) |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Salt in the rainbow
|
Ja!
|
|
|
#204 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Holdbar neglelakkJa, den er noe helt for seg selv. Den er nesten ikke en lakk engang, mer en plastkomposittgreie (lukter annerledes enn vanlig neglelakk) og tørker knallhardt og superfort.
|
|
|
|
#205 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Holdbar neglelakkAng. Deborah Lippmann: Det er lett å bli lurt av flaskene, for negelelakken ser helt annerledes ut i flasken og på neglene. Noen av lakkene er stappfulle av glitter på både negler og i flasken, mens andre blir skuffende helt blanke på neglen med en og annen glitterprikk her og der. Jeg har en som er så blass at da jeg var ferdig å legge et strøk var det ikke et eneste glitterflak på tre negler.
Sist redigert av Miss Norway : 12-02-12 kl 10:18. |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Trøtt
|
Sv: Holdbar neglelakkMan bør være sikker på at man liker glitterneglelakk før man kjøper for mange tror jeg. Jeg har ingen fra Deborah Lippman, kun fra OPI, men antar at prinsippet er det samme. Det er et sant slit å få den av, tar evigheter og gjør at jeg sjelden gidder styre med glitter.
|
|
|
#208 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Holdbar neglelakkLakker med flakes (=store glitterflak) er som asfaltklumper å få av, det er helt riktig. Vanlige glitterlakker er som sandpapir. Begge krever store porsjoner av både neglelakkfjerner, filler og tålmodighet. Shimmerlakker er ikke noe problem.
|
|
|
|
#209 |
|
Peppy!
|
Samme her. Jeg liker ikke glitternegler, så jeg styrer unna. Det er pent altså, men jeg trives ikke med det selv. Og det fungerer som sandpapir når jeg tar det av, så jeg sliter med skjøre negler lenge etterpå. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Knallfarger og sånt jeg har fra før har jeg på tåneglene Sist redigert av m^2 : 12-02-12 kl 11:35. |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Passiv
|
Sv: Holdbar neglelakkGlitter er ikke noe problem å få av. Legg en dott med neglelakkfjerner på fingeren noen sekunder, gni av all lakken, klor av de siste par flakene med glitter til slutt. :ikke så fin på're: |
|
|
|
#212 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor kjøper dere denne?
|
|
|
|
#214 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Holdbar neglelakkJeg har en meget kort neglelakk-karriere bak meg nå (hvis man ser bort fra min storhetstid på videregående, med diverse grønt, sølv, svart (da'h) og lilla). Jeg har prøvd Opi, som jeg synes holder veldig bra og tørker rimelig fort, og så har jeg prøvd en av Dior, som tar en evighet eller to å tørke. Jeg skulle gjerne hatt tid til å ligge henslent i en times tid å vente på at neglelakk tørker, men jeg har en tendens til å ha litt dårlig tid når jeg skal ut. Dessuten er det jo litt som å se på at gress gror.
|
|
|
#217 |
|
Peppy!
|
Sv: Holdbar neglelakkJeg ville trodd det hadde mest med mengden lakk å gjøre. Jeg legger et lag underlakk og et lag av lakk, og venter så en god stund, gjerne en time. Deretter et lag til med lakk. Og så overlakk gjerne så sent som dagen etter, hvis jeg legger det om kvelden. Det beste er å legge på jobb. Å skrive på pc går jo fint med nylakkerte negler, og da har jeg mange timer til rådighet. Men det er litt kleint når folk kommer innom kontoret og det stinker lakk. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Holdbar neglelakkPepper Lemon: du beskriver et regime som er litt utenfor min rekkevidde, kjenner jeg.
|
|
|
#219 |
|
Bedreviter
|
Sv: Holdbar neglelakkJeg lakker også neglenene på kontoret. Heldigvis får jeg ikke så ofte umeldt besøk. |
|
|
|
![]() |
|
|