|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klær til en krympende kroppEtter årevis med å være kledd i "kommer man i det og ikke ser for misformet ut, så kjøper man det"-stilen, så er jeg sørgelig ute av trening når det kommer til hvordan man skal kle seg. Jeg har, som nevnt før, tatt vektoperasjon og har gått ned 17 kg så langt, noe som gjør at alt som er i klesskapet begynner å bli for stort.
|
|
|
|
#2 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær til en krympende kroppDu trenger ikke spare, du kan få avskrevet 50,000 på skatten for garderobekostnader av medisinske årsaker.
|
|
|
#3 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær til en krympende kroppDet stemmer, men jeg er også fattig student som neppe får noe særlig igjen på skatten uansett
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær til en krympende kroppSå om man selv klarer å gå ned x-antall kilo så får man ikke avskrevet garderobekostnader? |
|
|
|
![]() |
|
|