|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Spa nær Oslo?Jeg vurderer å koste på meg en spahelg på hotell og leter etter et sted som oppfyller flg: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spa nær osloBestemor skryter uhemmet av Finnskogtoppen: http://finnskogtoppen.no/sider/start...ID=920&PlaID=1
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spa nær osloOscarsborg, Drøbak, en halvtime fra Oslo.
Sist redigert av GinaK : 13-02-12 kl 09:34. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spa nær osloDet lille jeg prøvde på Oscarsborg frister ikke til gjentagelse. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Spa nær oslo
Finnskogtoppen er et deilig sted, altså.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Spa nær osloHvis du hadde orket å dra lenger så er Rondane SPA helt fantastisk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Spa nær oslo
Enig med deg, og Strømstad er likt. Det blir for mye hotell og lite SPA, synes jeg.
|
|
|
|
#9 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Spa nær osloJeg fikk helgeopphold på Finnskogtoppen av svigers etter at Mini kom og jeg ikke hadde sovet på 1,5 år. Helt fantastisk, men ikke 5 stjerners luksus. Kun vegetarmat, men vanvittig god mat. Langt inn i skogen, flotte turterreng og fredelig. Dette er mer som en luksushytte med SPA. De har kneipbad ihvertfall, og alle mulige behandlinger for rekreasjon. Alle vandrer rundt i badekåper og treningstøy.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 13-02-12 kl 09:53. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spa nær osloMin kjære og jeg var på Holmen Fjordhotell http://holmenfjordhotell.no/?page_id=48 for noen år siden. Det var kjempedeilig! Det ligger rett ved Sandvika.
|
|
|
#13 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spa nær Oslo?Holmen Fjordhotell og Son er vel de nærmestliggende. Son har forøvrig aldri hatt ledig når vi har forsøkt å bestille til et jobbmøte der. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Smugleser
|
Sv: Spa nær Oslo?Både Holmsbu og Farris bad er OK, synes jeg. Om du vil surre mest med vann og slikt på egenhånd, tror jeg Farris er best. Kos deg!
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
Sv: Spa nær Oslo?Jeg var på Holmen fjordhotell i januar med jobben, og jeg synes det er veldig bra der. Fantastisk god mat, flott sjøutsikt og rolig. Jeg rakk ikke innom spaavdelingen, men de som var der hørtes forbøyde ut.
|
|
|
|
#17 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Spa nær Oslo?Farris bad er flott. Der har jeg nylig vært sammen med tre venninner. Det eneste som var kjipt og som veier såpass tungt at vi ikke drar tilbake, var at vi kjøpte en pakke med tre retter inkl. Og det var mildt sagt ikke godt. Ingen av oss likte verken forrett eller hovedrett. Desserten var grei nok. Vi fikk flatbiff servert som biff og det er det seigeste jeg har spist, tror jeg. Veldig rart at de tør servere såpass dårlig.
|
|
|
#18 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Spa nær Oslo?Holmsbu er fint, men jeg vet ikke om det er det jeg ville valgt hvis spa var hovedformålet med turen. Norefjell er veldig bra - ingen barn får komme inn i spaområdet, og man kan sitte i boblebad ute og drikke sjampis omtrent to meter fra langrennsløypa, det er gøy. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Spa nær Oslo?Jeg ville dratt til et sted jeg kunne tatt toget til. Aner ingenting om spa, men for meg er det beroligende å lese bok, ukeblader og slappe av på toget. Derfor hadde jeg gjerne reist til Otta med tog og avtalt henting fra Rondane spa.
|
|
|
#20 |
|
Sv: Spa nær Oslo?Jeg tok toget til Otta og ble hentet når jeg var på Rondane. Det er riktignok 10 år siden eller noe, men for en fantastisk beliggenhet! |
|
|
|
![]() |
|
|