|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
This is normal!
|
Sv: Bergensstrikk torsdag 16. februar
|
|
|
|
#26 |
|
This is normal!
|
Nå skal ikke jeg være med, men vi kunne jo tatt samme trikk i hvert fall.
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergensstrikk torsdag 16. februarJeg skal kjøre, så du kan sitte på om du bor i nærheten, Arkana. Har prikket deg hvor jeg bor. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bergensstrikk torsdag 16. februar@Arkana: Jeg skal sikkert kjøre, eller sitte på med Brumm alt etter hva som passer, så da kan vi plukke deg opp på veien.
|
|
|
#30 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Bergensstrikk torsdag 16. februarFørst nå innser jeg at denne burde ligge i avdelingen for treff - eller?
|
|
|
#31 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Bergensstrikk torsdag 16. februarNeineinei.
|
|
|
#37 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Bergensstrikk torsdag 16. februarDen ene jordmora som fulgte meg da lillebror ble født var sånn strikkedame. Hun brukte en time på å forsikre seg om at det var greit at hun strikket inne hos oss. For det hadde nemlig en beroligende effekt på paret, og hun var med i en slags strikkende jordmødres forening. Og vært på studietur i Afrika og greier.
|
|
|
#38 |
|
Nærmer seg
|
|
![]() |
|
|