Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-12, 19:29   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har erfaring med møbler fra Living?

Selger ikke Living mange av de samme møblene som andre kjeder da?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:46   #2
sjoko
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2012
sjoko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kom gjerne med tilbakemelding om dere fikk noe skriv fra dem om bruk/vedlikehold.

Vi har nå bestemt oss for å ikke handle hos Living igjen. Kundeservicen (som kun nås via web) er ikke noe å rope hurra for iallefall etter det vi har erfart.

sjoko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 19:57   #3
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Vi kjøpte sofa fra Living for noen år siden, og den er like fin både i puter og stoff. Vi fikk ikke noe skriv om vedlikehold med.

Gammel 13-02-12, 20:19   #4
sjoko
Nybegynner

Standard

Dere som ikke fikk noe skriv, kan dere si når ca når dere kjøpte? Jeg kjøpte sofaen i mai 2008. Har nå holdt på denne saken i over et halvt år og er rimelig frustrert og ikke minst irritert på Living...

Gammel 13-02-12, 20:22   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte sofa i 2010 og fikk ikke med skriv.

Gammel 13-02-12, 21:17   #6
sjoko
Nybegynner

Standard

Takker for alle tilbakemeldinger!

Skal følge opp denne saken videre mot Living og har tenkt å stå på mitt!

Gammel 13-02-12, 19:55   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Selger ikke Living mange av de samme møblene som andre kjeder da?

Mye av det samme tror jeg. Skeidar har kjøpt Living, og Home & Cottage var en del av Living tidligere. Tror det er mye likt rundt om.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 20:00   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte sofaen min på Living og er storfornøyd. Den er fantastisk god å sitte i, den er svær og ser grei ut.
Minuset er jo at den er lys, den mørke hadde gåt ut av sortiment, så flekker vises veldig godt, og trekkene til putene er ikke lette å få rene viser det seg. Men det er jo ikke living sin feil.
Vi fikk god informasjon og kompensasjon når sofaen ble forsinket ut i fra når det ble lovet at den kom så alt i alt er jeg meget fornøyd med handelen min med Living. Det var 2 gang jeg handlet sofa der og jeg var like fornøyd forrige gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.