|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise
Gå inn på nettbutikken deres, på lagersalg, og få deg en god latter.
|
|
|
#63 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er født i 78, og jeg har, så vidt jeg husker, alltid sittet i sete, og med belte. Pute husker jeg at jeg måtte bruke mye lenger enn alle andre, og da var jeg sur. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Fortynnet
|
Det er en gammel babybutikk i nærheten her som har utstilt vogner fra ihvertfall før 1990, og masse utdaterte rare greier. Noe av det kan vel ha blitt retromoderne, men det er litt rart at de fortsatt har vogner fra 1992 som vindusutstilling. De fyller jo på med nytt, men fjerner ikke de gamle med lilla og grønt klæsjemalingsmønster. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertiseSvigermoren min sa på Julaften: "Bare legg ungen i baksetet sovende med dyna si. Det er jo tross alt julaften"
|
|
|
#68 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#69 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertiseJeg kjenner at jeg aldri kunne handlet noe større på en butikk som kalte seg "Babykos". I hvert fall ikke et bilsete. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Uha!
|
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
#75 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertiseMIn eldste er født i 1985, og vi hadde bakovervend babysete. Noen brukte fremdeles bagnett på den tiden, men de ble ansett for å være utrygge, så alle unge og trendy foreldre
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 14-02-12 kl 17:12. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertiseBabykos er ikke akkurat butikken for bilsikring nei. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
This is normal!
|
Ja takk, men bare hvis jeg får med en hest på kjøpet. Jeg skulle gjerne hatt en dølahest å putte i baksetet med ungene. Det hadde blitt så kos, og kos er fint.
|
|
|
|
#80 |
|
Ingen skravlebøtte
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() |
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertiseJeg har en mannlig kollega som har rotet seg borti denne butikken. Jeg har sendt ham tilbake dit for å få tak i et bakovervendt sete til sin 8 md gamle sønn! De hadde jammen solgt ham et forovervendt, enda han hadde spurt om bakovervendt. Ettersom han ikke snakker så godt norsk bruker han meg som rådgiver, og jeg må si jeg har tenkt mitt om den butikken lenge før denne tråden kom opp!
|
![]() |
|
|