|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Caravelle, combi eller personbil?
Vil tro det er ti år som gjelder der også. Men merk at alt dette gjelder i henhold til når tid de ble registrert i Norge. En 10 år gammel bil importert for 5 år siden og registrrert som varebil må man fortsatt evt. vente i 5 år før seter kan settes inn uten avgift.
|
|
|
#22 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Caravelle, combi eller personbil?Eller hva med Multivan da? Er de like gode å kjøre som Caravellen, tenker spesielt på snø og vinterføre.
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Caravelle, combi eller personbil?
Multivan er vel i bunn og grunn samme bilen, i noe mer påkostet utgave når det gjelder utstyr og interiør - mer personbilaktig på noen punker, kanskje mer støyisolert osv. Kjøreegenskapsmessig vil jeg ikke tro det er de store forskjellene mellom modellene fra samme periode - det vil i så tilfelle bare være utstyrsrelaterte elementer.
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Caravelle, combi eller personbil?Da blir det Caravelle combi på oss i morgen! De fleste har anbefalt den andre utgaven, den med separate seter, men for meg var det viktig å ha 3-punkts sele til alle pluss den skilleveggen som sikrer bagasjen bedre. Det er stort sett ungene jeg har med meg i bilen og derfor tenker jeg at den litt smale sofabenken blir god nok å sitte på for dem. De sitter meget høyt og har god oversikt i bilen.
|
![]() |
|
|