Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-07, 22:21   #101
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke plagg og kombinasjoner er "kjerring"?

Bauche: Festlig!!

Minnes min søster i aprikos/gammelrosa tynn bobble (!)dressjakke i et slags slikestoff, kort jakke uten krage, med matchende bukse. Og over jakkekragen (som ikke var der) kom jammen meg den største blondekragen i manns minne og la seg bredt utover og nedover jakken.. . Det glade 90tallet! Hun var 16 år og så ut som en amerikansk trash-kjerring i 60 årene.

Var ikke disse blondekragene sånne løse som man knyttet på bak forresten ? Det må vel være kjerring!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 22:22   #102
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig Bauche

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 22:23   #103
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Var ikke disse blondekragene sånne løse som man knyttet på bak forresten ? Det må vel være kjerring!

Det fantes, men min satt fast i Adelsten-blusen.

Alle mine venninner hadde også slike pastellfargede dresser. Min var syrinlilla.

Gammel 25-03-07, 22:23   #104
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Blondekrager var da in tidlig på 80-tallet? Kom vel med "lady Di"-moten.

Mephisto var forresten veldig 80-ish, ikke 90. Alle i klassen hadde det i 1984-86

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 22:24   #105
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 25-03-07, 22:25   #106
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Blondekrager var da in tidlig på 80-tallet? Kom vel med "lady Di"-moten.

Jo det var da jeg hadde. Men den hadde en renessanse på tidlig 90-tall, da min lillesøster tok den i bruk. Da hadde jeg heldigvis vett til å styre unna.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 22:25   #107
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Gammel 25-03-07, 22:26   #108
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde noen vanvittige blondekrager, blant annet på min blekrosa, uformelige konfirmasjonskjole. (Sa noen kjerring?)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 22:29   #109
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg hadde kjole fra Laura Ashley på konfirmasjonen min...

Gammel 25-03-07, 22:34   #110
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg hadde kjole fra Laura Ashley på konfirmasjonen min...

...og jeg har värt när ved å gråte av lettelse over at jeg hadde bunad og var for feig til å bleike håret og ta permanent - ikke minst når jeg ser på konfbildene av mine klassekamerater.

Gammel 25-03-07, 22:41   #111
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de fleste som konfirmerte seg på tidlig 90-tall så ut som middelalderhorer jeg Med blondelongs, blondemamelukker, blondeskjørt og blondebluser....

Gammel 25-03-07, 23:00   #112
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes de fleste som konfirmerte seg på tidlig 90-tall så ut som middelalderhorer jeg Med blondelongs, blondemamelukker, blondeskjørt og blondebluser....

Vi snakker nok sent 80-talls for de tre siste her; både Elinblu, Karamell og undertegnede.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 23:02   #113
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nå må nok jeg be om livvakt etter det innlegget her, men skit au. Jeg synes fjellklær i byen er en smule kjerring. Dette er dette med "praktisk" som ikke alltid er så heldig.

Jaja. Jeg får vel bare innse at du syns jeg er en (gammal) kjerring. Jeg trodde bare jeg var litt ufresh, jeg... :jakterpåtorpedo:

Jeg er veldig glad i Bergansjakka mi, så det så.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 23:16   #114
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hva som er så heldig med å kle seg "upraktisk"?

Jeg synes praktiske klær er veldig heldige på alle vis. Å kle seg upraktisk kan da ikke være noe særlig?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 23:33   #115
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg lurer på hva som er så heldig med å kle seg "upraktisk"?

Jeg synes praktiske klær er veldig heldige på alle vis. Å kle seg upraktisk kan da ikke være noe særlig?

Tja. Som oftest er det stilig.

Emphasize "som oftest"!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 00:05   #116
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Herlighet! Sparkjøp har veldig mye kjerring-klær ser jeg etter at jeg har skum-kikket litt på dame-avdelingen... Fysj og fy....

Gammel 26-03-07, 00:20   #117
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Valgerd Svarstad Haugland bør kanskje vurdere stilen sin litt....:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.