|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Passiv
|
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?Det sier vel egentlig ganske mye om inntrykket man har av Ruter når man rekker å hisse seg opp en hel del nedover den lista der. |
|
|
|
#163 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?
Og så har de, denne gangen på ekte, laget film for å synliggjøre at Ruter er mer enn fulle baner. Oppslag i Aftenposten: http://www.aftenposten.no/nyheter/He...l#.TzrNhPLdX3R
|
|
|
#164 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?"Man har et ansvar for å sette seg inn i reglene" sa damen i billettluken til meg.
|
|
|
#165 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?Dere må se litt større på det. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?Jeg skal på kurs i Oslo i mars, og må ta t-banen. Vet ikke helt om jeg ser frem til det. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
flisespikker
|
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?T-banen fungerer helt fint, altså. Det er billettsystemet som er problemet her, ikke kollektivtilbudet - tilbudet er jeg veldig fornøyd med.
|
|
|
#168 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?
Jupp. Og det er mye enklere når man skal ha et par enkeltbilletter, fremfor kort som skal funke over flere dager/reiser.
|
|
|
#169 |
|
maler
|
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?Dagskort og ukeskort fungerer ganske greit det også. Men jeg kaster kortene mine nå og kjøper nytt neste gang.
|
|
|
#170 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?Godt å høre |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?Jeg kjøpte et nytt og brukte det senest i dag - på toget. Jeg har pleid å stemple det på trikken også bare gå rett over på toget tidligere, det går kanskje ikke da? Spent på om å gå rett fra toget til trikken med allerede stemplet kort er mulig da. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?Man får fortsatt kjøpt kupongkort, jeg var innom Ruters kundeservice for å høre om de hadde et forslag til hvordan jeg skulle løse det å ha med tre barn og fire sykler på banen, med ett kort pr person og ett kort pr sykkel syns jeg det ble litt mye å administrere.
|
|
|
#177 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?De fikser overgang på toget, ja. Men når man skal tilbake må man ha en enkeltbillett for Ruter-turen, da eller? Jeg har kupongkort og har tenkt meg fra Akershus til Blindern i nærmeste framtid.
|
|
|
|
#179 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?Neida, kupongkortene funker fortsatt, og der det ikke er stempelbokser stempler føreren for deg. Kupongkortet er vissnok en av de siste papirbillettene som ikke er faset ut enda. Lurer på å hamstre litt.
|
![]() |
|
|