Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 09:07   #33
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Akkuratt vært i USA og vi kjørte med Lufthansa.

Helt greie seter, men nå er ikke jeg så lang i beina heller.
Vi reiste med 3 barn på 3,6 og 7.
Man kan og bør spesialbestille egen mat til ungene, og de har et tilbud der som er Lu`s world eller noe.
Vi visste ikke om det.
De viste en times tid med Disney tegnefilm, men det var ikke skjermer i setet foran, så ungene hadde litt vanskeligheter med å se filmen.
Drikke fikk vi så det monnet, servicen var det ingenting å si på og maten var helt ok-
Men vi hadde med oss frukt, nøtter, kjeks, små overaskelser i form av små leker,drops og potetgull.

Jeg fløy med SAS for 10 år siden og husker da at flyet var myyye større og jeg ble rent skjenket med alkohol.... hehe.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.