Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-12, 19:04   #581
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Madicken, gir du oss en tilbakemelding på størrelsen når du får kjolen? Jeg blir litt forvirra av størrelsestabellen på Asos' side. Vanligvis bruker jeg 8 i britiske størrelser, men her ser det ut til at 10 blir riktig.

Jeg finner ikke størrelsesguiden?

Gammel 15-02-12, 19:21   #582
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Den står på hvert enkelt plagg - grå knapp til høyre for nedtrekkslisten "Size".

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 15-02-12, 19:24   #583
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

...den fant ikke jeg heller... . Tok en sjans jeg og bestillte 38 som er den størrelsen jeg passer inn i normalt sett. Nå må jeg si jeg er spent, for dette kan jo da bli i minste laget.... .

Gammel 15-02-12, 22:20   #584
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Denne:
http://www.boozt.com/no/no/baum-und-...539?navId=9670

Gammel 15-02-12, 22:23   #585
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Og denne:

http://www.boozt.com/no/no/baum-und-...036?navId=9670

Gammel 15-02-12, 22:24   #586
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir jo spennende å se om diverse røde kjoler dukker opp på markedsplassen etterhvert som vi oppdager at de ikke passer.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-02-12, 22:26   #587
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg har fått, jeg har fått - sååå fornøyd!!

Kul! Hvor mye?

Gammel 16-02-12, 10:09   #588
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg en helt herlig ullkjole/ulltunika fra Safa på Steen & Strøm i Oslo i helga, men klarer ikke å finne bilde av den på nett. Utrolig deilig og fin fasong. De hadde den i flere farger, men det ble brunaktig på meg, men har egentlig litt på den grå også når jeg har fått kjenne hvor utrolig deilig den er og hvor fint den sitter. Er litt mønster i den også selv om den er ensfarget, så ikke helt glatt.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 16-02-12, 11:34   #589
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ikke akkurat noe fashionkjøp da men høyst trengende.
Det er litt avslag på Nøstebarn nå så jeg kjøpte nattkjole til meg selv i ull/silke. Blå. Kr. 400,- ut februar.

Gammel 16-02-12, 11:49   #590
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Madicken, gir du oss en tilbakemelding på størrelsen når du får kjolen?

Det skal jeg.

Jeg har en kjole fra Zara som er veldig lik i fasongen, og jeg hadde denne i bakhodet da jeg valgte størrelse.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 16-02-12, 11:53   #591
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Blir jo spennende å se om diverse røde kjoler dukker opp på markedsplassen etterhvert som vi oppdager at de ikke passer.

Eller kanskje vi kan lage en egen "Den enormt lange røde kjole-tråden!" her inne på FP, og bytte størrelser oss imellom?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 16-02-12, 11:55   #592
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg ble også fristet til å kjøpe den røde kjolen

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 16-02-12, 12:01   #593
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Riktignok mammakjole, så kanskje ikke så spennende for mange, men jeg likte den.

Angående størrelser på Asos vil jeg si at de guidene er greie. Jeg bruker 36 og kjøper alltid 8 som passer (når den er oversatt til 36, det hender det avviker og 8 oversettes til 34, da blir det for smått).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 16-02-12, 12:18   #594
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Angående størrelser på Asos vil jeg si at de guidene er greie. Jeg bruker 36 og kjøper alltid 8 som passer (når den er oversatt til 36, det hender det avviker og 8 oversettes til 34, da blir det for smått).

... men på 8 står det en livvidde på 63, altså! Jeg er ikke helt der.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 16-02-12, 12:23   #595
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Eller kanskje vi kan lage en egen "Den enormt lange røde kjole-tråden!" her inne på FP, og bytte størrelser oss imellom?

Støtter denne.

Gammel 16-02-12, 12:24   #596
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eget underforum: Rød kjole > Selges, byttes, kjøpes.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 16-02-12, 12:25   #597
mocci
Retromum

mocci sin avatar

mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, det er den size guiden jeg lener meg til, stod oversatt med EU36.

Gammel 16-02-12, 12:26   #598
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

Even better!

Gammel 16-02-12, 12:27   #599
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Standard

... men på 8 står det en livvidde på 63, altså! Jeg er ikke helt der.

Jeg er heller ikke der, har et liv på 69cm.

Gammel 16-02-12, 13:23   #600
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Er nå ganske sikker på at jeg har valgt for liten størrelse og kan mest sansynlig åpne det underforumet om få dager!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.