Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den grønne neglelakken til Bertine Zetlitz

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-12, 14:51   #21
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den grønne neglelakken til Bertine Zetlitz

Takk for hjelpen, nå er den min.

Gammel 16-02-12, 15:01   #22
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Den grønne Bertine bruker er Jade fra Opi.
Har ikke helt sansen for akkurat den fargen kjenner jeg.

Hun bruker noe sånn spesiallakkgreier for å gjøre neglene sterkere under den andre neglelakken. Fikk tips om den av henne til mine negler også. Jeg har den hjemme og kan sjekke hva den heter. Lakkes på ett lakk hver dag og tas av hver femte dag eller noe. Neglene blir veldig mye bedre. Hvis den brukes that is. Noe jeg ikke gjør akkurat nå. Kanskje greit å begynne igjen nå før våren. Selv mine tynne og sprø negler blir flotte når jeg gidder og bruke den lakken.

...og jeg skulle gjerne hatt den Jade fra Chanel kjenner jeg. Men vet den er umulig å få tak i.

Ja, kan du være så snill og legge ut det? Jeg har ikke brukt neglelakk siden F.B. (Før barn)

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 15:08   #23
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Ja, kan du være så snill og legge ut det? Jeg har ikke brukt neglelakk siden F.B. (Før barn)

Naitiques heter den. Har du tynne og litt sprø negler, er det Formula 2 du skal bruke. Ett lag om dagen, gjerne med neglelakk under eller over. Nytt lag oppå det andre hver dag til du merker det må fjernes og legges nytt. Sånn ca. fem dager mellom hver gang.

Her f.eks:
http://www.ebay.com/itm/NAILTIQUES-F...item35b637e205

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.