|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?
Nei, det må vi ikke. Tror du vi gjør det?
|
|
|
#122 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?Ikke ofte av barn, heldigvis, men vi ser da ofte nok temmelig voldsomme bilder fra f.eks krigsområder.
|
|
|
#123 |
|
Unik
Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?Jeg er enig i det, altså. Men jeg mener ikke at et lovforbud er veien å gå (men det gjør kanskje ikke du heller?) Jeg selv klikker ikke på "sterke bilde"-advarsler, så jeg ser ikke så mey slikt heldigvis.
|
|
|
#124 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?Nei, jeg ønsker absolutt ikke et lovforbud, jeg ønsker en generell gjennomgang av hvor hver enkel redaksjon står i forhold til Vær Varsom-plakaten, pressens etiske kjøreregler. Jeg begynner i enkelte tilfeller lure på om de ikke engang henger på dodøra, hvor journalistene og fotojournalistene kan lese dem i en trykkende stund, men at de snarere brukes til å tørke seg bak med. For ofte sitter jeg med en følelse av at etikken har gått rett i dass.
|
|
|
#125 |
|
Unik
Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?Hehe, ref annen tråd om kildeavsløring og Utøya, så kan de tydeligvis enkelte punkter av plakaten sin svært godt.
|
![]() |
|
|