|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mineralsminke? Enlighten me, please!Kan noen opplyse en uvitende sjel om mineralsminke? Hva er det som liksom er så bra med det, og hvordan brukes det? Hva trengs for å komme i gang?
|
|
|
|
#2 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mineralsminke? Enlighten me, please!Jeg er også nybegynner, og på ID Bare Minerals-kjøret. Har kjøpt en del øyenskygger, foundation, Mineral Veil (pudder, jeg bruker det over foundationen, noen bruker det under) og et sett med øyenskygger, rouge, lipgloss og eyeliner + diverse koster. Så har jeg i tillegg kjøpt et par koster utenom. Foreløpig veldig fornøyd. Vet noen sier de får mer synlige porer av Bare Minerals-foundationen, det fikk jeg også, men de skjules igjen når jeg går over med Mineral Veil-pudderet etterpå. Kan anbefale Bare Minerals i alle fall.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Mineralsminke? Enlighten me, please!Jeg liker everyday minerales bedre enn ID. Bestiller fra USA, og det er ikke så dyrt. Det tar litt tid før man finner fargen sin, men man får gratis prøver derfra. Har brukt mineralsminke et par år nå, og er avhengig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Like blid!
Sv: Mineralsminke? Enlighten me, please!Takker for svar! Det er jo en jungel der ute! Lag på lag, og en million koster!
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Mineralsminke? Enlighten me, please!forøvrig kan du prøve fra tikei - de har jeg egentlig litt tro på (og de selger prøvedoser for 10 kroner stykket)
|
|
|
#7 |
|
Like blid!
Sv: Mineralsminke? Enlighten me, please!Takk for tips! Jeg skal sjekke det ut og se om jeg blir like frelst som jeg har inntrykk av at "alle" andre blir.
|
|
|
|
#8 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mineralsminke? Enlighten me, please!
Jeg har også god erfaring med denne selgeren.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mineralsminke? Enlighten me, please!Jeg er helt avhenig av Glo Minerals Pressed Base. Tidligere brukte jeg både foundation og pudder, nå bruker jeg bare denne utenom når det er partytime, da har jeg foundation under. Jeg er litt sånn rød/lys i huden og bruker faktisk Honey Light - veeeldig langt fra beskrivelsen for å si det slik... Jeg prøvde første gang i en butikk og fikk hjelp til farge, men senere har jeg kjøpt hos Makeupmekka og Bli Vakker. http://www.blivakker.no/product/GLO0...ney-light-9-9g- |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mineralsminke? Enlighten me, please!Jeg bruker også GloMinerals Pressed Base. Er veldig lys i huden og bruker Natural Light. Bruker både en stor kost fra Make Up Store, samt en kabuki, alt ettersom. |
|
|
|
![]() |
|
|