|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg har ett par, og de er ganske så slitte i glasset. Men jeg har ikke råd til nye og har vent meg til at glasset føles litt skittent til enhver tid. Dessuten har jeg linser som jeg også bruker innimellom.
![]() |
#22 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg har ved et par anledninger benyttet meg av Specsaver sitt 2-for-1 tilbud. Jeg finner en favoritt og bruker kun den. For meg er det derfor bortkastet og bruker tilbudet til å skaffe en vanlig brille og en solbrille.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Mine briller kostet også i overkant av 7000 kroner, mye grunnet dyre glass.
![]() |
#24 |
Tøff
|
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?For fem-seks tusen per brille kan jeg love at jeg kun har ett par, ja.
![]() |
#25 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg har flere par briller, men bruker bare ett par likevel... (altså: jeg veksler fint lite mellom dem jeg har)
![]() |
#26 |
By the Sea
|
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg har to par - det ene paret er "usynlige" og det er de jeg bruker til daglig, det andre har mørk ramme.
![]() |
#27 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg har flere par. Benyttet meg av SpecSavers tilbud 2 for 1 og betalte rundt 3000kroner rett før jul. Har vanlig styrke uten noe spesielt. Bruker også kontaktlinser innimellom. Bruker vanlige solbriller siden det er mye bedre utvalg i modeller.
![]() |
#28 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg fikk progressive briller før jul og de fungerte overhodet ikke. Kostet 8.500 kr. Har en avtale om at jeg skal få tilbake mellomlegget da jeg istedet skal bytte disse ut med et par lesebriller. Trenger ellers ikke briller. Sist redigert av Michelle : 21-02-12 kl 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg har bare et par, og klarer meg fint med det, tiltross for små barn og barnehagejobb. Men jeg vurderer å kjøpe et par til, bare for å ha i reserve, siden jeg bor på en plass uten optiker.
![]() |
#30 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Mange par, men jeg er i all hovedsak linsebruker. Brillene kjøpes for omtrent ingenting på SelectSpecs.com - sånn 1-300 kroner paret.
![]() |
#31 |
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Har flere par, og det uten å måtte blakke meg. Handler hos www.extraoptical.com
![]() |
#32 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?
Det kommer jo an på hvor godt du greier deg uten noen timer/dager når de blir ødelagt. Jeg har to par, for innimellom skjer det ting med de og så må de på reparasjon, og jeg tør ikke kjøre bilen til optiker uten briller.
![]() |
#33 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg hadde fint klart meg noen dager, da hadde jeg bare gått tilbake til min gamle teknikk med lesebriller av og på for hver gang jeg skulle lese noe på telefonen eller avisen osv. Jeg er langsynt, og når jeg kjører bil syns jeg egentlig det er bedre uten briller. Så om jeg skal kjøpe ett par til er det bare for variasjonens skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Jeg er nærsynt, og i bilen er brillene 100% nødvendige. Jeg greier ikke lese skilt eller noe.
![]() |
#36 |
grand multipara
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det går fint å bestille progressive ja.
![]() |
#37 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg har flere rimelige par med briller som jeg veksler mellom.
![]() |
#38 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
![]() Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?Jeg har ett par, men skal kjøpe Nr to no.. Nettopp fordi de jeg har er ganske markerte og jeg begynner bli lei... Trives med de men må ha noen å bytte med.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|