|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenet
Da hadde jeg blitt gal!
|
|
|
#43 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetJeg er med dem som heller vil ha det ned i en skuff, mens mannen min liker å legge ting utover. Han kan også plukke opp en leke fra gulvet, og sette den på kjøkkenbenken eller sjenken, og tro at han har gjort noe nyttig.
|
|
|
#44 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetDet der må være drømmekjøkkenbenken til min mann, i hvertfall dersom man legger til en skrumaskin, et par bitssett og asjetter og glass som planlegges gjenbrukt (yeah, right).
|
|
|
#45 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetm^2: Jeg får sånn "Jeg har vunnet i lotto"-følelse når nøkler og resepter dukker opp i bortgjemte vesker og kommodeskuffer. Jeg glemmer aldri hvor glad jeg ble da jeg fant husnøklene mine i lomma på en jakke som lå bak (!) vaskemaskinen. De hadde vært savnet i nesten to mnd. Jeg har jo ingen au pair å skylde på heller... |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetRine: i know!
|
|
|
#48 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#52 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetHahaha!
|
|
|
#53 |
|
Epikur
|
Det fine med Polyanna er at hun er så rask og diskret at jeg ikke la merke til det engang. Hun har til og med vært der etterpå (1,5 mnd senere) og var like velkommen. Forskjellen mellom Polyannas raske svosjing og svigermors invasjon er at Polyanna aldri ropte: Se på meg! Nå vasker jeg på det skitne kjøkkenet ditt som du ikke klarer å holde i orden! Oi, her var det mange smuler! Å, nå ble du vel GLAD for at jeg vasket det skitne kjøkkenet ditt, hva skulle du gjort uten meg? For du setter pris på det, ikke sant? Det var fint at jeg gjorde det? Du ble glad nå? Du vet ikke hva du skulle gjort uten meg, gjør du vel?
|
|
|
#54 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
flisespikker
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenet"Må invitere Polyanna oftere på besøk". :notere:
|
|
|
#57 |
|
Dig for victory!
|
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetFantastisk interiørtips! Dette kan jeg nok få til, tror jeg.
|
|
|
|
#58 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da må de jo bare rydde bort verktøyet sitt selv! Helt alvorlig, min plan for å holde kjøkkenbenken ryddig er nettopp å holde av en skuff til alt rotet mannen og sønnen lar bli liggende. De får lete der hvis de savner noe, eller lære seg å legge tingene sine der de hører hjemme. (Det er ikke helt gjennomførbart enda ettersom vi har oppussingsrot over hele stua og kjøkkenet enda, men bare vent ...) |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetHerlig bilde! Det er alltid deilig å føle at man ikke er alene. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [Interiørtips] Oppbevaring på kjøkkenetJeg er sjokkert. Dette hadde jeg ikke trodd om deg, HV. |
|
|
|
![]() |
|
|