Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-12, 21:55   #621
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvor??

http://www.chicliving.no/productdeta...p?product=1650

Gammel 21-02-12, 22:10   #622
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Har bestilt meg denne.

Den ser så fin ut Jeg har også lyst på denne. Men skulle så gjerne ha prøvd den, er litt usikker på størrelsen. Varierer mellom S og M i dette merket...

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 21-02-12, 22:50   #623
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Forkle fra Etsy:

Fra HM:

Gammel 21-02-12, 22:55   #624
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For et fantastisk fint forkle!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 22-02-12, 14:03   #625
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Ny genser. Halv pris av salgspris hos Laredoute.

Gammel 22-02-12, 14:12   #626
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Noen som har mottatt Den Røde Kjolen? Det er evigheter siden jeg fikk beskjed om at den var sendt, men har ikke hørt noe mer.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 22-02-12, 17:31   #627
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Noen som har mottatt Den Røde Kjolen? Det er evigheter siden jeg fikk beskjed om at den var sendt, men har ikke hørt noe mer.

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 22-02-12, 17:39   #628
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen rød kjole her heller.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 22-02-12, 18:56   #629
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Hentelapp i posten i dag!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 22-02-12, 21:00   #630
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Hentelapp i posten i dag!

Hva ble gebyret på?

Gammel 23-02-12, 07:44   #631
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hva ble gebyret på?

220 kroner, men kjolen ble jo likevel rimelig. Om den er fin på, da, det vet man jo ikke.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 07:48   #632
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rød kjole-thriller!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 11:24   #633
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Den ser så fin ut Jeg har også lyst på denne. Men skulle så gjerne ha prøvd den, er litt usikker på størrelsen. Varierer mellom S og M i dette merket...

Jeg prøvde denne i går, fant den i en butikk på Røros. Jeg varierer også mellom S og M, og denne var stor i M synes jeg. Men hele kjolen var så vid, sydd i ekstra stoff fra hoftene og ned. Den passet ikke meg helt altså.

Gammel 23-02-12, 13:31   #634
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg fikk ogsaa gebyr paa 221kr.
Jeg har hentet den og proevde den.

Jeg synsden passer perfekt! :klappe:
Men... Men jeg syns puppene ble mindre (maa finne meg en pushup)

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 13:37   #635
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Høres perfekt ut, jeg liker at puppene blir mindre! Håper min dukker opp snart.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 13:40   #636
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Men... Men jeg syns puppene ble mindre

Med to vrengte baklommer/dachsører trenger jeg ikke det! Grugleder meg til å prøve.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 13:48   #637
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med to vrengte baklommer/dachsører trenger jeg ikke det! Grugleder meg til å prøve.

Ja, dette stiller ganske langt fram i køen av Ting jeg i alle fall ikke trenger.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 13:54   #638
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg har gått på en cardigan smell...igjen.

Ååå, hvor har du kjøpt denne?

Gammel 23-02-12, 14:50   #639
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Modellen som har den røde kjolen på seg har jo slett ikke store pupper.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-02-12, 14:58   #640
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Modellen som har den røde kjolen på seg har jo slett ikke store pupper.

Ikke tilsynelatende, nei! Hun har jo på seg The Minimizer Drezz.

Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.