|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Flere som har denne på hjernenDisney Channel sender Mikkes klubbhus på hverdager kl 09.00.
|
|
|
#43 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som har denne på hjernenHer er det også clubhouse for alle penga. Svartepetter er favoritten. Sist redigert av Benzo : 23-03-07 kl 21:57. Årsak: Tilføyelse |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kontrollfreak
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Flere som har denne på hjernenDere har definitivt for god plass på harddisken som lagrer sånt.
|
|
|
#46 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som har denne på hjernenHer i huset kommer faktisk Frode Klodehode på første plass. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Flere som har denne på hjernenSå det er andre enn meg som har det på samme måte? Jeg våkner gjerne med de sangene i hodet på natta, og har mareritt om Langbein som danser (og som ikke danser heeeelt i takt med musikken, noe som langsomt gjør meg GAL!) |
|
|
|
#48 |
|
godt brukt
|
Sv: Flere som har denne på hjernen
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som har denne på hjernenSnuppa mi på 5 år sitter som klistret til tv´n når dette går. Synes det er veldig bra jeg!
|
|
|
|
#52 |
|
Tilbake
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Flere som har denne på hjernen
Selvfølgelig! Åh, det var deilig å få det på plass! Det gjør selvfølgelig ikke sangen mindre irriterende, men da kan den ihvertfall bare surre og gå i hodet uten at jeg trenger bruke så mye energi på å lure på hva som mangler. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
One of These Days
|
Sv: Flere som har denne på hjernenSynes programmet bærer så innmari preg av data, men for all del, ungene elsker programmet. Bare meg som blir så grinete når jeg finner ut at jeg går og nynner tipptopp tippetitopp for meg selv på vei til jobb. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Flere som har denne på hjernenHar tatt meg selv i å nynne den ja.Minstens favoritt kan mann si. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nesten fersk!
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Flere som har denne på hjernenSønnen min på 1 år digger Mikkes Klubbhus. |
|