Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flere som har denne på hjernen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 21:52   #41
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som har denne på hjernen

I morgen kl 08 på NRK.
Men hva med Disneykanalene?

Gammel 23-03-07, 21:55   #42
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disney Channel sender Mikkes klubbhus på hverdager kl 09.00.

På nrk er det mandager kl 18 og en eller annen gang på søndagsmorgen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 21:56   #43
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Her er det også clubhouse for alle penga. Svartepetter er favoritten.
Vi tar opp programmene.

Sist redigert av Benzo : 23-03-07 kl 21:57. Årsak: Tilføyelse
Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 21:59   #44
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Vi fant ut at en av kanalene sender i morgen også. Var det Toon, tro?

Gammel 23-03-07, 22:26   #45
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Dere har definitivt for god plass på harddisken som lagrer sånt.
Jeg setter på radioen om det er noe som irriterer meg, eller jeg sender ungene til tv-stua i sokkelen. Så kan jeg nyte min musikk i fred.

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 22:34   #46
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Her i huset kommer faktisk Frode Klodehode på første plass.
Klubbhuset er på en klar andreplass.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 22:36   #47
Albertine
Passiv

Standard

Så det er andre enn meg som har det på samme måte? Jeg våkner gjerne med de sangene i hodet på natta, og har mareritt om Langbein som danser (og som ikke danser heeeelt i takt med musikken, noe som langsomt gjør meg GAL!)

Og løvemor, jeg tror det er noe sånt som "Det er Mikke Mus Klubbhus, vennen min, kom inn, kom inn..." Kan det stemme?

Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 00:36   #48
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Så det er andre enn meg som har det på samme måte? Jeg våkner gjerne med de sangene i hodet på natta, og har mareritt om Langbein som danser (og som ikke danser heeeelt i takt med musikken, noe som langsomt gjør meg GAL!)

Og løvemor, jeg tror det er noe sånt som "Det er Mikke Mus Klubbhus, vennen min, kom inn, kom inn..." Kan det stemme?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 02:16   #49
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Synger og danser med. Helt greit at Langbein er i utakt. Da er jeg ikke aleine om å ikke kunne danse.

Guttene elsker Mikkes klubbhus.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 02:17   #50
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst til å kaste hele det klubbuset til Mikke Mus på båten!

Gammel 24-03-07, 02:26   #51
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snuppa mi på 5 år sitter som klistret til tv´n når dette går. Synes det er veldig bra jeg! Ikke noe vold og litt lærerikt+fin musikk, he he.

Gammel 24-03-07, 10:01   #52
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Selvfølgelig! Åh, det var deilig å få det på plass! Det gjør selvfølgelig ikke sangen mindre irriterende, men da kan den ihvertfall bare surre og gå i hodet uten at jeg trenger bruke så mye energi på å lure på hva som mangler.
Langbein i utakt er til å bli GAL av, ja.

Men Mikke mus skal ha for en ting; Han er en genial hjelp til å få slumre litt lenger på lørdagsmorgenen for mor og far.

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 10:46   #53
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Synes programmet bærer så innmari preg av data, men for all del, ungene elsker programmet. Bare meg som blir så grinete når jeg finner ut at jeg går og nynner tipptopp tippetitopp for meg selv på vei til jobb.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 13:07   #54
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gikk i dag på NRK ja.

Finnes disse programmene på dvd?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:26   #55
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Har tatt meg selv i å nynne den ja.Minstens favoritt kan mann si.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:33   #56
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har aldri sett/hørt den før og har den så absolutt ikke på hjernen.

Jeg tror ikke vi har gått glipp av noe.

Gammel 26-03-07, 16:44   #57
*BEA*
Nesten fersk!

*BEA* sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
*BEA* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sønnen min på 1 år digger Mikkes Klubbhus.

Nynner på den stadig vekk jeg.

*BEA* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.