Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpefri mars?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-07, 13:14   #201
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpefri mars?

Bare en uke i gjen!!!!

Jeg merker at dette har vært veldig bra for meg. Fått plukket av meg en del vaner og kommer i bedre gjenge økonomisk. Hurra!
Skal holde kjøpestansen til 20 april, men da må jeg ha meg noen nye sko.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 17:32   #202
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Bare en uke i gjen!!!!

Jeg merker at dette har vært veldig bra for meg. Fått plukket av meg en del vaner og kommer i bedre gjenge økonomisk. Hurra!
Skal holde kjøpestansen til 20 april, men da må jeg ha meg noen nye sko.

Kjøpestoppen holdes til 12.april her Da får jeg lønn. Men noe sier meg at de helt STORE utskeielsene blir det nok ikke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 17:40   #203
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjøpestoppen holdes til 12.april her Da får jeg lønn. Men noe sier meg at de helt STORE utskeielsene blir det nok ikke.

Kanskje vi får igjen massevis på skatten?! *naiv*

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 17:45   #204
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Kanskje vi får igjen massevis på skatten?! *naiv*

Men de FÅR vi vel ikke før til sommeren - selv om vi får vite hvor mye vi evt får igjen i april

Gammel 25-03-07, 19:35   #205
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Men de FÅR vi vel ikke før til sommeren - selv om vi får vite hvor mye vi evt får igjen i april

Og man må ikke handle før pengene evt er på konto...

Gammel 25-03-07, 21:32   #206
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Samme her!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 12:58   #207
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Blir det noe ny periode som kan vi "avhoppere" kan melde oss på....?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 16:48   #208
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kan jo starte en kjøpefri apirl og ?

Gammel 26-03-07, 16:49   #209
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan jo starte en kjøpefri april og ?

Jeg er med. I allefall til 20. Jeg må ha noen nye sko snart.

Gammel 26-03-07, 16:51   #210
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Det klarer nok ikke jeg. For jeg skal til København på shopping 23 april.
Gleder meg.

Gammel 26-03-07, 16:52   #211
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Er med på shoppingfri april frem til den 12.

Gammel 26-03-07, 16:53   #212
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Er med på shoppingfri april frem til den 12.

Me too.

Gammel 26-03-07, 17:23   #213
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

He he..
Da får jeg starte en tråd kanskje selv når april kommer. For når man er trådstarter er det vel SKIKKELIG nederlag om man ryker...

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 20:51   #214
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har klart meg, men tror nok ikke jeg skal ha noen kjøpefri april. Befinner meg i Frankrike i påsken.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 13:08   #215
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg sprakk fullstendig i Paris

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 19:17   #216
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Har spekt jeg og, for lenge siden, men jeg har blitt mye mer bevist da når jeg handler, hvor ofte, og over hva jeg handler og om jeg har bruk for det, og stort sett har jeg faktisk tatt meg i det og gått ut uten noen ting, og det føles faktisk DEILIG, kan heller bruke de pengene på fornøyelse, og det er bare takket være dere damer her inne, som er så flinke

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 20:24   #217
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

He he..
Da får jeg starte en tråd kanskje selv når april kommer. For når man er trådstarter er det vel SKIKKELIG nederlag om man ryker...

Ups.

Gammel 29-03-07, 21:38   #218
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Tror faktisk at jeg har aldri handlet så mye som jeg gjorde nå i mars!

Men jeg skal holde meg nå i April!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.