Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

SFO i 4. klasse - et mål for alle?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-12, 11:24   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SFO i 4. klasse - et mål for alle?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det ser jeg levende for meg.

Jeg har tenkt at storebror skal ha redusert plass neste år allerede. Men han bruker vel omtrent ikke mer enn de timene det tilsvarer i år heller, så jeg tror ikke egentlig det blir noen overgang.

Jentene her bruker nok heller ikke mer enn omtrent halv plass i dag, selv om jeg betaler for full. Og jo, det er nok litt pga penger også at vi reduserer. Men mest da fordi jeg synes det er unødvendig å betale 5400,- i måneden for et tilbud vi ikke bruker.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 11:26   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SFO i 4. klasse - et mål for alle?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jentene her bruker nok heller ikke mer enn omtrent halv plass i dag, selv om jeg betaler for full. Og jo, det er nok litt pga penger også at vi reduserer. Men mest da fordi jeg synes det er unødvendig å betale 5400,- i måneden for et tilbud vi ikke bruker.

Jeg er helt enig i det. Jeg har ikke giddet finregne på det i år, og så tenker jeg at det er greit å ha alle timene i spesielle situasjoner. Men neste år kan han vel være litt alene hvis det skulle være noe sånt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.