Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Problemer med sending av epost

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-12, 12:21   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Problemer med sending av epost

Jeg skulle sende en mail med bilder her for tre dager siden. Det gikk ikke, og siden det får jeg ikke sendt en eneste mail. Jeg får beskjed om å slette mailen med bilder og prøve igjen, problemet er bare at meldingen(e) ligger ikke i kladd eller utboks, jeg finner dem rett og slett ikke!
Jeg får mottatt epost som vanlig. Jeg skal sende en jobbsøknad snart, så jeg må få fikset det.
Det gjelder Windows Live Mail, og før jeg ringer telenorhjelpen til 27 kr min, spør jeg kloke hoder her.
Feilmeldinga jeg får er:

"Slett e-posten med bilde, opprett en ny, og prøv å sende den på nytt.
Server: 'smtp.online.no'
Windows Live Mail Feil-ID: 0x8CCC0003
Protokoll: SMTP
Port: 25
Sikker (SSL): Nei"

Gammel 16-02-12, 12:36   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Problemer med sending av epost

Google feil id som du fekk oppgitt. Den gjer ein del treff og kanskje noko der kan gjera deg klokare.

Gammel 25-02-12, 22:33   #3
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Problemer med sending av epost

http://www.sevenforums.com/browsers-...live-mail.html

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.