Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Apple Id

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-12, 21:21   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Apple Id

Hjeeeeelp! Kriiiiise!!!!

Plutselig virker ikke apple-id passordet mitt. Passordet mitt husker jeg, jeg bruker det for apple-id omtrent daglig.
Så prøver jeg å resette passordet ved å sende mail til meg selv. Mailen dukker ikke opp.
Så prøver jeg å verifisere kontoen ved å taste inn personlig info, men det funker ikke (den failer på fødseldsdatoen min, men fåglerna skal vite om jeg la inn riktig fødselsdato eller ikke her)
WTF do i do!!??

Gammel 27-02-12, 21:32   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apple Id

Puuuuuh, ordnet seg til slutt, det var min Apple ID som av en eller anne grunn hadde blitt feil, men jeg fikk først tilbakestilt den og deretter tilbakestilt passord og dermed er alt (tilsynelatende) ok igjen. Stiller dermed villig opp som lokal suppoert om noen skulle ha behov for det senere! : puster ut:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.