Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-12, 19:51   #681
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Grønn - var den ikke turkis, da?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 21:05   #682
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og kanskje en vise-fram-Den-Røde-Kjole-tråd kan være på sin plass?

Jeg er med! (Men den maa lages for de som ikke har klart aa komme inn i de innerste sirkler )

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jihaaaa! Rød kjole er hentet og prøvd og den satt utrolig flott! . At jeg passet inn i 10 er nesten helt utrolig! .

Flotters!

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 21:07   #683
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Tunika,

Kjole,

Tights, som jeg ikke vet om jeg liker,

Tunika,

70 % på alt, har selv aldri hatt tøy fra Mycinnamongirl, men til de prisene tar jeg sjansen å prøver. De plaggene jeg har til ungene, som begynner å bli en del, er super gode om ikke annet.
Vet ikke om det er helt min stil heller, men prøver.

Hvilken størrelse har du kjøpt? Hvis du ikke liker det, og det passer meg, kan jeg eventuelt overta det

Gammel 25-02-12, 21:28   #684
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Hvilken størrelse har du kjøpt? Hvis du ikke liker det, og det passer meg, kan jeg eventuelt overta det

Jeg kjøpte i small, 36/38.
Supert å vite at noen evt vil ha det, om jeg ikke liker det.

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 22:00   #685
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpte dere den røde kjolen fra? Gidder ikke å scrolle bakover ...
@ Toffen: Kanskje jeg bare kan kjøpe den største din?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 22:07   #686
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nevermind: Jeg fant den og ser at den nok ikke passer min "midje".

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 22:36   #687
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

...

Sist redigert av -Nj- : 26-02-12 kl 00:20.
-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 26-02-12, 16:33   #688
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Grønn-pønn, men den heller nok mot turkis.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 26-02-12, 16:35   #689
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

(Men den maa lages for de som ikke har klart aa komme inn i de innerste sirkler )

Æh?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 26-02-12, 16:40   #690
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og kanskje en vise-fram-Den-Røde-Kjole-tråd kan være på sin plass?

Jeg kjenner at det kanskje heller er mer på sin plass med en ved-hvilke-anledninger-har-du-tenkt-å-bruke-Den-Røde-Kjolen-tråd.

:forfengelig, og liker ikke at andre stjeler/deler kjole-oppmerksomheten:

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 26-02-12, 22:20   #691
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Usj, jeg har ikke fått hentelapp på min røde enda.

Gammel 26-02-12, 22:21   #692
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Definitivt turkis!

Gammel 27-02-12, 14:42   #693
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt den røde kjolen i svart også. Det var 20% og ikke noe frakt, så det er jo veldig billig for en så fin kjole. Jeg har igrunnen flere svarte dager enn røde, så den blir nok mer brukt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-12, 19:35   #694
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ups, jeg har visst bestilt en rød kjole jeg også.
Er vill og gal og bestilte i str. 8. Jeg er 172 cm høy så da håper jeg at lengden blir "riktig".

Schnuppa er ikke aktiv  
Gammel 28-02-12, 08:56   #695
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nytt undertøy

Gammel 28-02-12, 10:48   #696
Line123
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Line123 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er dette settet fra Cubus? Er det stringtruse eller vanlig? Synes det så veldig fint ut.

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Nytt undertøy

Line123 er ikke aktiv  
Gammel 28-02-12, 11:15   #697
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line123, her.

Er dette settet fra Cubus? Er det stringtruse eller vanlig? Synes det så veldig fint ut.

Det er fra Change, Charade-serien. Akkurat den som er avbildet er en såkalt hipster string, men de har tai og vanlig hipster også.

Gammel 28-02-12, 11:31   #698
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har visst handla en del i det siste. I går ble det dette:

Svart, ganske kort olakjole fra Fransa (finnes også i mellomblå):

Levis Demi Curve med rette bein (ja, jeg tenkte jeg skulle begynne å bruke olabukser mer):

Grønn veske fra Lindex (selvfølgelig i "skinn" som er så falskt som bare det ):

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 28-02-12, 12:02   #699
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den Fransa-kjolen har vært min favoritt lenge, Bluen! Jeg har slitt ut en i blå dongeri (med korte ermer) og har nå en i svart cord som jeg bruker masse.

Den Lewis-buksa står på min ønskeliste også! Jeg har tilsvarende med smale bein. Den er super til støvletter, men jeg ønsker meg en med rette ben til våren

Gammel 28-02-12, 12:38   #700
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Min lokale Match butikk selger Levis Curve til halv pris, jeg kjøpte den over til 450,-. Og fikk skryt for fin bukse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.