|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg frir hver eneste skuddårsdag, men har aldri fått et eneste hanskepar
|
|
|
#22 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?
Hvorfor det?
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg er gift så slipper å tenke på sånt. Men vi har et vennepar der dama er veldig VELDIG giftesyk, men han er ikke like interessert. Hun har sagt at hun skal fri på skuddår. Så det blir spennende å se i morgen
|
|
|
|
#24 |
|
Tåler regn
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg er godt gift. Hadde jeg ikke vært det, så hadde jeg ikke fridd uansett. Er litt gammeldags på det området. Synes det er mannen sin "jobb". |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tøff
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg fridde i 2004 og fikk ja. Og bare fordi jeg kunne fridde jeg i januar og fikk fjollete reaksjoner på at jeg ikke ventet. Hah!
|
|
|
#26 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg er ikke typen som frir. Jeg er praktisk og sa til mannen at om vi skal gifte oss til høsten bør vi bestille nå. Det funket fint og er nå 17 år siden. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Tjorven:
|
|
|
#29 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Åh, ja klart. Jeg ønsker meg 12 par hansker også jeg. Vinn-vinnsituasjon for meg.
|
|
|
#32 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Jeg har mistet all snev av romantikk. Før syntes jeg frierier var kjempesøtt og romantisk, nå synes jeg det er klissete og har blitt tilhenger av Chanett sin praktiske løsning. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg har bare satt den siden av meg på vent. Pause, liksom.
|
|
|
#34 |
|
navnet sjemmer ingen
Det er jo ikke vits med all den dillinga. La oss bare pule og få det gjort, liksom. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?Derfor vurderer jeg å pule i morgen, for frieri er et stykke unna min virkelighet nå.
|
|
|
#38 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Noen som skal fri i morgen?/forventes å bli fridd til?12 par hansker? Alle som sier nei må gi?
|
|
|
#39 |
|
|
En kompis av meg skulle sjekke med høyesterettsjustitiariusen (hey, endelig kunne jeg skrive det med faktisk grunn!) om det var hjemlet i loven, dette med 12 hanskepar. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
villende
|
Hvorfor det, egentlig? Han kunne jo bare tatt et kjapt søk på Lovdata. |
|
|
|
![]() |
|
|