Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Slalåm - klær

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-12, 22:00   #21
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slalåm - klær

Hvis du ikke har planer om å stå jevnlig er jeg ganske sikker på at du får leid hjelm på skisenteret. Det kan man hvertfall for barn.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 10:06   #22
konsulenten
Passiv

Standard

Takk for tips om det og, kjekt å vite!

Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 10:32   #23
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg brukte den kombinerte tur- og langrennsbuksa mi da vi var på fjellet ei langhelg i fjor, sammen med fjellanorakken og strikkelua. Frrryktelig utdatert, men det funket. Det fine var at ingen som så meg ville tenke at jeg hadde den minste peiling på hva jeg drev med. Og det var jo bra.

Dette er meg også. Jeg stod en gang i fjor med slike klær, det var første og antageligvis siste gang etter at jeg var i begynnelsen av tjueåra. Jeg antar at det ikke er denne stilen konsulenten er ute etter.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 11:42   #24
konsulenten
Passiv

Standard

Slett ingen dum idé å prøve å se ut som jeg ikke har peiling. Bedre å overraske positivt. (Forhåpentligvis).

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.