|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Synes du brunt og grått passer sammen??Jeg er veldig glad i både brunt og grått men passer disse fargene egentlig godt sammen?
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??Ja. Det gjør de. Og spesielt i interiør. Det gir en egen ro over interiøret med brunt og grått ( at ungene ikke ser ut til å roe seg med fagene er en annen sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??Tja, det kommer litt an på. Både brunt og grått er vel såkalte basisfarger, noe som gjør en kombinasjon litt utfordrende, og da spesielt når det kommer til klær. Det blir litt som å blande blått og sort. Men jeg kan godt bruke for eksempel brune skinnstøvletter til grå kjole, det synes jeg er fint. Ellers kombinerer jeg sjeldent brunt og grått, selv om det ikke er veldig bevisst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??Regner med at du tenker på kombinasjonen grått og brunt i interiørsammenheng? Det går fint sammen, synes jeg. Kanskje særlig om det er en litt kjølig brunfarge?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??
Helt fint det.
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??Vi har akkurat kjøpt ny sofa i brunt. Jeg har tenkt å kombinere brunt med grått og dongeriblått i puter og tepper. Jeg tror det blir fint. Sist redigert av Nillenalle : 29-02-12 kl 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??Jada, blir så fint så. Vi har grå vegger, og mørkebrunt spisebord/stoler/skjenk/bokhylle etc. Jeg syns hvertfall det er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??Jeg er ikke glad i kombinasjonen brunt og grått, selv om jeg kan se unntak ved visse nyanser og mengder. For eksempel grått og eik, det er jo fint. Sist redigert av Filifjonka : 29-02-12 kl 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??Jeg har en bluse i grått og brunt. Den er faktisk veldig kledelig, og ikke det spor kjedelig, men det tror jeg skyldes innslag av hvitt. Konklusjonene min blir da at brunt og grått er fint sammen sammen med hvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|