Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Synes du brunt og grått passer sammen??

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-12, 07:53   #1
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes du brunt og grått passer sammen??

Jeg er veldig glad i både brunt og grått men passer disse fargene egentlig godt sammen?

Gammel 29-02-12, 07:55   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du brunt og grått passer sammen??

Ja. Det gjør de. Og spesielt i interiør. Det gir en egen ro over interiøret med brunt og grått ( at ungene ikke ser ut til å roe seg med fagene er en annen sak.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 08:01   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Tja, det kommer litt an på. Både brunt og grått er vel såkalte basisfarger, noe som gjør en kombinasjon litt utfordrende, og da spesielt når det kommer til klær. Det blir litt som å blande blått og sort. Men jeg kan godt bruke for eksempel brune skinnstøvletter til grå kjole, det synes jeg er fint. Ellers kombinerer jeg sjeldent brunt og grått, selv om det ikke er veldig bevisst.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 08:15   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Regner med at du tenker på kombinasjonen grått og brunt i interiørsammenheng? Det går fint sammen, synes jeg. Kanskje særlig om det er en litt kjølig brunfarge?

Gammel 29-02-12, 08:19   #5
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Regner med at du tenker på kombinasjonen grått og brunt i interiørsammenheng?

Og først nå tenkte jeg over i hvilket forum innlegget er postet i.

Gammel 29-02-12, 08:31   #6
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og først nå tenkte jeg over i hvilket forum innlegget er postet i.

Helt fint det.
Husker godt i barndommen når vi fikk streng beskjed om at rosa og rødt ikke passet sammen.

Tenker på interiør og sammensettningen av farger.

Gammel 29-02-12, 08:40   #7
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Husker godt i barndommen når vi fikk streng beskjed om at rosa og rødt ikke passet sammen.

Ikke sant, og nå elsker jeg kombinasjonen rødt/rosa!

Gammel 29-02-12, 11:16   #8
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Vi har akkurat kjøpt ny sofa i brunt. Jeg har tenkt å kombinere brunt med grått og dongeriblått i puter og tepper. Jeg tror det blir fint. Som under, men altså med brun sofa.

Sist redigert av Nillenalle : 29-02-12 kl 11:22.
Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 11:39   #9
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jada, blir så fint så. Vi har grå vegger, og mørkebrunt spisebord/stoler/skjenk/bokhylle etc. Jeg syns hvertfall det er fint.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 11:58   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke glad i kombinasjonen brunt og grått, selv om jeg kan se unntak ved visse nyanser og mengder. For eksempel grått og eik, det er jo fint.

På klær fikser jeg ikke kombinasjonen grått/brunt eller beige, det blir for lite kontrast og jeg føler meg rett og slett trist av det om jeg ved et uhell skulle ende opp med en påkledning i de fargene.

Sist redigert av Filifjonka : 29-02-12 kl 12:06.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 12:05   #11
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Jeg har en bluse i grått og brunt. Den er faktisk veldig kledelig, og ikke det spor kjedelig, men det tror jeg skyldes innslag av hvitt. Konklusjonene min blir da at brunt og grått er fint sammen sammen med hvitt. (Og dette må være den første gangen jeg skriver "sammen sammen" - det så veldig rart ut.)

Gammel 29-02-12, 12:34   #12
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Gammel 29-02-12, 12:36   #13
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Fint, og i grunn voldsomt mye innslag av hvitt! :besserwisser:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.