Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du et godt forhold til moren din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan er ditt forhold til din mor?
Forholdet kunne ikke vært bedre! 46 17,23%
Vi har et fint forhold 110 41,20%
Vi har et helt greit forhold 60 22,47%
Vi har et litt dårlig forhold 30 11,24%
Vi har et veldig dårlig forhold 16 5,99%
Jeg har ikke kontakt med min mor 5 1,87%
Deltakere: 267. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-12, 12:09   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et godt forhold til moren din?

Jeg har et strålende forhold til mamma, og har alltid hatt det. Vi snakkes ikke oftere enn en gang i uken eller litt sjeldnere, og sees ikke mer enn noen få ganger i året, men til gjengjeld er hun innom FP stort sett hver dag, så hun får med seg det meste jeg driver med. Jeg skulle veldig gjerne hatt foreldrene mine litt nærmere, men det er i grunnen det eneste jeg har å utsette på dem, og som jeg sa en gang så er det i det minste veldig mye bedre å skulle ønske man møttes oftere enn sjeldenere.

Gammel 01-03-12, 12:33   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi snakkes ikke oftere enn en gang i uken eller litt sjeldnere

Synes du det er sjelden? Jeg snakker med mamma sånn tja ... én gang i måneden i snitt. Kanskje enda sjeldnere.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:01   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Synes du det er sjelden? Jeg snakker med mamma sånn tja ... én gang i måneden i snitt. Kanskje enda sjeldnere.

Nei, jeg synes ikke en gang i uken er spesielt sjelden, jeg skrev det bare på den måten siden det med å ringes hver dag var noe som ble nevnt som eksempel i HI.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.