Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere med barn som har klær fra Isbjørn of Sweden

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-12, 21:17   #21
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Dere med barn som har klær fra Isbjørn of Sweden

Hvor kjøper man disse klærne og hvor er de billigst?

Gammel 01-03-12, 21:18   #22
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg støtter opp om det lokale næringslivet, i det minste.

Det er nok ikke så dumt, her har vi ingen butikker som selger de klærne dessverre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 21:19   #23
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Hvor kjøper man disse klærne og hvor er de billigst?

www.xxl.no
www.vpg.no
www.lillevanilje.no
www.uteunger.no
www.smakryp.no
www.sportmann.no

Akkurat nå tror jeg xxl og uteunger billigst, men det kommer an på hva du skal ha da.

Gammel 01-03-12, 21:51   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt passformen - skallbuksa er super - jakka er det eneste klesplagget av yttertøy storebror har fått hull i...Fleecjakka - den polarfleecen elsker både jeg og storebror. Luene er fine. microfleecen også. - Jeg synes dog at prisen er stiv og med storebror nå på skolen vet jeg ikke om jeg tar sjansen på så dyre klær - rett og slett i frykt for at det skal forsvinne.

Gammel 01-03-12, 21:53   #25
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg liker godt passformen - skallbuksa er super - jakka er det eneste klesplagget av yttertøy storebror har fått hull i...Fleecjakka - den polarfleecen elsker både jeg og storebror. Luene er fine. microfleecen også. - Jeg synes dog at prisen er stiv og med storebror nå på skolen vet jeg ikke om jeg tar sjansen på så dyre klær - rett og slett i frykt for at det skal forsvinne.

Jeg leser flere som sier det siste, er det så vanlig at det forsvinner altså?
Poden begynner på skolen til høsten å jeg har kjøpt samme klærne til det, nå er det ingen av de jeg har kontakt med rundt her som har barn som har mistet noe på skolen da.

Gammel 01-03-12, 21:55   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har mistet noen sokker og vanter på skolen (snuppa går i 1. klasse), men det synes jeg nesten at vi må regne med. Dyrere ting som jakker og regntøy har tidvis vært borte en dag eller to, og dukker så opp i tørkeskapet eller i gjenglemthylla.

Gammel 01-03-12, 21:56   #27
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

www.xxl.no
www.vpg.no
www.lillevanilje.no
www.uteunger.no
www.smakryp.no
www.sportmann.no

Akkurat nå tror jeg xxl og uteunger billigst, men det kommer an på hva du skal ha da.

Er det kun opp til 8 år? Jeg finner bare små størrelser, opp til 128. Og finner ikke noe på www.sportmann.no fra Isbjørn of Sweden i det hele tatt. :dog ikke noe særlig god leiter.. :

Gammel 01-03-12, 21:57   #28
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Er det kun opp til 8 år? Jeg finner bare små størrelser, opp til 128. Og finner ikke noe på www.sportmann.no fra Isbjørn of Sweden i det hele tatt. :dog ikke noe særlig god leiter.. :

Ser ut som Sportmann er tomme nå.
De skulle komme med klær til større barn vet jeg, men om det har kommet er jeg usikker på.

Gammel 01-03-12, 21:59   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har mistet luer, vanter, skallbukse osv, men mesteparten har jeg klart å spore opp selv. Men, ja, det ligger mye klær overalt, og ting forsvinner lett.

Vi har vinterdressen, kjempefornøyd! Den holder tett i øspøs Stavangerregn og har fin passform. Har også en ubrukt skallbukse jeg fikk på supersalg i sommer hos XXL, men den passer neppe på et år eller to.

Gammel 01-03-12, 23:18   #30
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Det var kun opp til str 128, men i år har det kommet større størrelser i noen av plaggene iallefall. Vet dog ikke om det har kommet i skalltøyet ennå ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 23:25   #31
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Hvilken jakkestr bør jeg kjøpe i skalljakke til jente som begynner på 92 i vanlig tøy nå.
Tenkte å kjøpe på xxl. Rød.
86/92 eller 98/104???
All hjelp taes i mot med takk!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 23:29   #32
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes jakkene er ganske romslige. Kjøpte str 122/128 (som var største str) i fjor vår til jenta mi som da var 7 år. Enda romslig i høst, og selvom jeg ikke har prøvd den på jenta vår nå, så er jeg 99% sikker på at den fremdeles passer, og nå er hun snart 8 år. Hun bruker str 128 i andre jakker.

Er jenta di liten/normal/stor for alderen ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 23:41   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden begynner på skolen til høsten å jeg har kjøpt samme klærne til det, nå er det ingen av de jeg har kontakt med rundt her som har barn som har mistet noe på skolen da.

Det kommer veldig an på både barnet og skolen - og foreldre, ikke minst.
Vi har ett stykk ordensmenneske og har ikke mistet noe - Vi har stort sett bare T2H. Men vi har opplevd at storebror ikke hadde ytterjakken sin. Heldigvis kom den til rette dagen etterpå.

Gammel 01-03-12, 23:46   #34
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Synes jakkene er ganske romslige. Kjøpte str 122/128 (som var største str) i fjor vår til jenta mi som da var 7 år. Enda romslig i høst, og selvom jeg ikke har prøvd den på jenta vår nå, så er jeg 99% sikker på at den fremdeles passer, og nå er hun snart 8 år. Hun bruker str 128 i andre jakker.

Er jenta di liten/normal/stor for alderen ?

Jeg tror hun er ganske normal. Men heller stor, enn liten.
:tenker tenker: Kjipt om den blir raskt knapp, men vil ikke hun skal drukne i den heller.
Heller mot 98/104, men er usikker.

Gammel 01-03-12, 23:49   #35
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tre barn på skolen og det vi har mistet har vi mistet fordi guttene ikke klarer å holde styr på egne ting, ikke fordi det har blitt stjålet. Ved å bruke litt tid i diverse gjenglemt-kasser har vi funnet igjen det meste. Nå har ikke vi det dyreste av det dyreste, men guttene har skikkelig klær (Skogstad i år).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 23:50   #36
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plutten har 86/92 i jakke, den har han hatt i ett år nå. Jakken er ganske stor i str synes jeg, buksa er mer akkurat. Han bruker 98 i klær ellers og skal nok begynne å bruke settet jeg har liggende i 98/104 snart, men 86/92 passer altså fortsatt.

Gammel 01-03-12, 23:53   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes skalljakkene er ganske så store. Ungene mine bruker 104 og 122. De har jakker i 98/104 og 110/116. Og de er begge store fremdeles.

Gammel 01-03-12, 23:54   #38
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Plutten har 86/92 i jakke, den har han hatt i ett år nå. Jakken er ganske stor i str synes jeg, buksa er mer akkurat. Han bruker 98 i klær ellers og skal nok begynne å bruke settet jeg har liggende i 98/104 snart, men 86/92 passer altså fortsatt.

Ja, ikke sant. Da kan det jo se ut til at 86/92 vil holde da.
Tro om jeg tørr å sove på det.

Gammel 02-03-12, 11:41   #39
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det kommer veldig an på både barnet og skolen - og foreldre, ikke minst.
Vi har ett stykk ordensmenneske og har ikke mistet noe - Vi har stort sett bare T2H. Men vi har opplevd at storebror ikke hadde ytterjakken sin. Heldigvis kom den til rette dagen etterpå.

Poden er ikke så veldig ordenmenneske akkurat så det blir spennende å se da.
Skolen slipper vi ikke inn på, det meste blir jo hengende på sfo så jeg får heller sjekke der en periode da.

Gammel 02-03-12, 11:42   #40
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Ja, ikke sant. Da kan det jo se ut til at 86/92 vil holde da.
Tro om jeg tørr å sove på det.

Jeg synes også de er store i str, nå er ikke poden blant de største da, han er vel 106-107 cm nå å bruker fortsatt jakka i 98/104.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.