|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Den andre tråden er stengt pga. over 1000 innlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3I går:
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3I går |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Siden jeg har strammet inn på karbene igjen, så kan jeg jo dele det jeg spiser i ny og ne. Planen er bortimot ketose (ca. 30-40 karber) i en kort periode, for så å gå over på fedonnivå. Vi får se hvor det bærer, jeg sliter med tanken på ketogent kosthold siden jeg er så lei av alle de gamle sikre vinnerne på matfronten. (Kesam med mandler og bær, nutty cheese muffins, brød fra SDS++) og ikke klarer å finne nye.
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Skalvise, jeg steiker 500 gram kjøttdeig litt i smør, har i en halv pakke bacon og raspet løk pluss krydder og hvitløk. Gjerne litt chili også. Steiker litt til, men ikke tørt. Har i en håndfull raspet ost og to piskede egg. Alt sammen puttes i en ildfast form, får en håndfull ost på toppen og stekes i ovnen på 180/200 grader i en halvtime eller til eggene har stivnet. Veldig mektig, veldig godt og veldig enkelt. Kan også tilsettes sopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Jeg har kjøpt den både på Ica og Kiwi mellom deg og meg, i allefall, på nedre vei. Finner ikke noe bile, men den er rødrutete og heter Lavkarbobar.
![]() |
#14 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Brunch: Eggerøre, røkelaks, salami, agurk, tomat og majones, en nøttescones med smør og ost.
![]() |
#15 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3
Hvor mye karbs er det i den? Den vanlige nutrislimen har jo godt over 20 karbohydrater per bar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 3Dårlig dag; |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har fått viljen sin