Sv: Å gjøre huset visningsklart
Jeg kaster og kaster, fortløpende mens jeg pakker. Har dog ikke gitt bort så mye, eller egetlig tenkt å selge noe særlig, de tingene jeg tenker vi kanskje ikke trenger dra med oss, ser ikke mannen poenget med å kvitte seg med. Vi får se.
Men jeg kaster. Bare vent til vi kommer igang med klærene våre! Det er jo sikkert bare halvparten vi trenger ta med oss, resten brukes ikke, det blir poser til UFF-containeren (det er allerede kommet et par poser dit) og en del som går i boss, tenker jeg. Barnetøy sender vi videre til andre brukere, og det er levert et par store poser med det sist helg, så der er jeg ganske ajour.
Jeg kommer garantert til å se på finn-annonser på en litt annen måte fremover. Til nå har jeg mest sett etter steder jeg vil bo. Nå ser jeg heller etter hva vi skal og ikke skal gjøre...
fjerning av en god del møbler er i alle fall viktig, det ser jeg absolutt. Derav kommer den store varebilen til min bror inn i bildet, men den kan ikke komme før etter påske.
Derved ikke fotografering før etter den tid.
Hvor lang tid fra avtale med megler er signert, til fotografering, takst og annet som må på plass for å lage prospekt og ordne visning?
Vi trenger jo egentlig å ha solgt helst sånn ca i går, men det er jo ikke aktuelt, så da er det greit å time ting best mulig i forhold til at det går på løpebånd når det først kommer igang.
Og i mellomtiden rydder og kaster jeg etter beste evne mens jeg pakker. Vi har ekstremt store mengder papir liggende som bare er boss...