Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Wordfeud

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-12, 18:18   #41
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud

Opprinnelig lagt inn av oderiks, her.

Ja, det skulle vært morsomt å få en liste over slike ord man tviler på. Flere ord har jeg truffet på som finnes i dagliglivets spåkbruk, men som blir forkastet, men hvilken ordbok ligger til grunn for godkjennelse? Det skulle vært morro å få vite. Nå må du nok frempå Kirsti!
oderiks

Du fikk svaret på hvilken ordbok som ligger til grunn i første innlegget til Skilpadda.

Colaen, fatwaen.

Gammel 05-02-12, 18:22   #42
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Scan, ca og cf går fint.

Ja mente at etc går ikke men de andre går altså. Kommafeil.

Gammel 05-02-12, 20:32   #43
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg startet et random spill,og så går det to timer,så skriver vedkommende at h*n ikke vil spille,jeg svarer greit,men avslutt da vel,og så ber vedkommende meg holde kjeft?! Wtf liksom? Kan jeg ikke bli kvitt vedkommende på 72 timer nå da? Jeg får ikke trykke "resign" så lenge det ikke er min tur,nemlig.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 21:00   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det går med Honda ...

SELVFØLGELIG GÅR DET MED HONDA!!

Gammel 05-02-12, 21:17   #45
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

ABC går an.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 21:57   #46
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sammensatte ord går ofte ikke. GULLGÅS, f.eks

Gammel 05-02-12, 21:57   #47
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hustak går.

Gammel 05-02-12, 22:42   #48
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff Rabitt. Ikke greit det da. Håper han får lagt et ord så du får resign ellers må du vel bare vente.

Gammel 05-02-12, 22:53   #49
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Han har heldigvis ikke sagt noe mer. Vet ikke hva jeg gjør om han driver og skjeller meg ut,for det er liksom ikke bare å stoppe det.

Gammel 05-02-12, 22:53   #50
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Bilfritt går, men ikke bilstol (ifølge venninne, har ikke testet selv).

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 23:19   #51
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

ca, cf,cv,cd,cap,pac, sec, caps, chip, cargo, celle, scene, snacks, charter

caps får jeg ikke godkjent i alle fall når jeg prøvde nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 08:46   #52
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Han har heldigvis ikke sagt noe mer. Vet ikke hva jeg gjør om han driver og skjeller meg ut,for det er liksom ikke bare å stoppe det.

Bare ignorer det, han kan jo ikke gjøre deg noe akkurat. Lat som om du ikke ser det. Om du ikke går inn på spillet, får du jo heller ikke opp hva han skriver.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 09:08   #53
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Ja,nei,gå inn på spillet gjør jeg jo nesten aldri. Men,det ble da stille til slutt,så jeg håper jeg ikke får flere meldinger der,og så slettes det påbegynte spillet automatisk etter 72 timer.

Gammel 06-02-12, 09:48   #54
oderiks
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2012
oderiks har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tror det er en og annen bug i programmet. Jeg har fått beskjed om at ord som jeg VET er korrekte er feil. Har vært korte ord som "sol" og lignende. Og det skjer bare av og til.

.....Mens andre får godkjent underlige ord som "bow" og "won"... hva nå enn det betyr.

Jeg får slå det opp.

Jeg antar at det er gjort en endring til engelsk for "bow" og lign. der ville blitt godkjent
oderiks

oderiks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 14:08   #55
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Her er en fin liste med W-ord.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 14:13   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av oderiks, her.

Jeg antar at det er gjort en endring til engelsk for "bow" og lign. der ville blitt godkjent
oderiks

Hva mener du med "en endring til engelsk"? Joika skriver jo i sitt neste innlegg at både bow og won finnes i den norske ordboken - bow er et ro-uttrykk, og won er en myntenhet.

Gammel 08-02-12, 18:18   #57
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Her er en fin liste med W-ord.

....Åh, du er min helt! Takk, Mistral!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 18:24   #58
Maiamor
I flasketåka

Medlem siden: Jan 2012
Maiamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er en feil med WF som gjør at man av og til ikke får legge samme ord som motstanderen kan legge bare minutter etterpå. Da er det ikke bygget på andre ord, så det er ikke det som er feil. Vet om fler som har opplevd det.

Alle bilmerker kan legges, med unntak av BMW og VW.

Maiamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 18:10   #59
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Når man endelig hadde begynt å lære seg hvilke ord som kan brukes, da gjøres det endringer gitt. http://wordfeud.com/blog/2012/03/02/...an-dictionary/

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.