|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Hvem har dødd i hagen min?Det våres ( |
|
|
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Jeg synes det ser ut som elgehår, men en hel elg hadde vel ikke forsvunnet så kjapt.
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Det er ganske sikkert elg. Ikke død, men har nok spist litt, rullet seg eller klødd seg mot et tre. de er fulle av lus, lopper og utøy, så vask deg nå godt på hendene etter å tatt på hår.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Hjortelusflue: http://www.nettavisen.no/friluftsliv/article1076468.ece
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Seriøst altså?
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?De er grå.
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Er det ikke masse elg nord for Oslo? Jeg har sett elg flere ganger på strekningen Kjelsås-Stryken. Både vinter og sommer.
|
|
|
#15 |
|
Audacious
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?
Jeg er fra en del av byen hvor jeg har sett elg i hagen, faktisk. Under åpningsseremonien for OL på Lillehammer. Det var vel ganske stille ute, tenker jeg.
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Vel, de enste sporene jeg har sett i hagen er rådyr. De kan kanskje forveksles? Det er ingen trær i umiddelbar nærhet til der hårene er "rullet av" - og det må i såfall ha vært en kalv for området er ikke så stort som en elg. Skjønt; hva vet vel jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Jeg tror håra er lysere grå ytterst og mer brunlige innerst - det har i hvert fall sett slik ut på restene av de ihjelkjørte elgene vi til stadighet måtte passere da vi bodde ved en togstasjon i skogen.
|
|
|
#18 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Det at jeg ikke har sett elg er litt spesielt altså. Jeg er vokst opp i nord, og har kjørt uendelig mange ganger på strekninger hvor man "alltid ser elg". Vel; når jeg er i bilen ser vi aldri elg. Jeg tror ikke de liker lukten av meg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Er rådyrene også grå!? Jeg tror jeg må få sjekket synet mitt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Det ligner jo veldig på dette.
|
![]() |
|
|