|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Det ligner veldig på det der ja Zulu. Men da må det være en kalv? Og da kan kanskje sporene forveksles med rådyr? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Jeg skal ta meg en tur og spane litt på trestammer i morgen. Mannen (som har sett elg, til tross for at han er fra en by) mener størrelsen kan stemme med en elgkalv som har ligget og kanskje klødd av seg hår. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Elg i hagen!
|
|
|
#28 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Foreldrene mine bor i Oslo og har elg i hagen hver vinter. Og rådyr. Og grevling. Og hunder og katter og en og annen jordrotte. Og mus i slagstøvlene til mamma i garasjen. :urban men vel bevandret i norsk fauna:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Jeg tippet elg med en gang,så jeg er nok ikke ei byjente.
|
|
|
#32 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Det der lignet mye på elg ja. Elgen er brun, men det er kun ytterst på hårene.
|
|
|
#33 |
|
Epikur
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Det er på tide med en poll!
|
|
|
#34 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?
Jodda, hadde 4 elg i hagen en hel vinter da vi bodde på Gardermoen. Sånn helt inntil flyplassgjerdet.
|
|
|
|
#35 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Det likner veldig på restene av en pøntehubro fra Redd Barnas julekalender.
|
|
|
|
#36 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Where hubros go to die.
|
|
|
#37 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Jeg må innrømme at jeg pustet litt lettere da jeg leste at det heller var hva enn hvem som hadde dødd i hagen din, men ellers er jeg enig i elg-teorien. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
can-jur
|
Sv: Hvem har dødd i hagen min?Elg hår ja.
|
|
|
|
#39 |
|
Sviiisj!!
|
Gardermoen er jo langt ute på landet, vel? Det er ikke uvanlig med elg nord i Oslo, faktisk. Helt ned til ring 3 om vinteren. Det har også vært elg enda lenger ned i byen, ved Ullevål hageby. Men da går de en usikker skjebne i møte.
|
|
|
#40 |
|
På (opp?)tur
|
Kan være rådyr, ja. Selv om både rådyr og elg ser brune ut, er deler av pelsen sånn som på bildet ditt.
|
|
![]() |
|
|