Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem har dødd i hagen min?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-12, 11:51   #41
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvem har dødd i hagen min?

Elg er brun. Har sett på nært hold mange ganger.

Eller.

Jeg prøvde jo ikke å ta en bit og sjekke fargen inni da, men sausen rundt var brun.

Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 11:52   #42
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det kan være rådyr også ja? Det har jeg mer tro på. De er her ofte.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 11:59   #43
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette skal visst være rådyrhår, og her ser man tydelig gråfargen innerst med brunt ytterst.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 12:00   #44
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Skjønt, det var helt sikkert ikke noe brunt ytterst på noen av hårene her ute. Hmh.

Gammel 03-03-12, 12:50   #45
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Skjønt, det var helt sikkert ikke noe brunt ytterst på noen av hårene her ute. Hmh.

Det så jeg også, men hårene ellers ligner veldig på elg eller rådyr.

Jeg bor og er oppvokst på landet og har sett elg maange ganger, både fra stuevinduet og på løpetur/skitur, men aldri har jeg tenkt på elgen som grå. Eller jo kanskje grå/brune ??

Derfor synes jeg dette var litt interessant altså.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 13:16   #46
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller kanskje det er en vømmøl?

Gammel 03-03-12, 16:35   #47
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Dette bildet viser elghår, og her heller ser man ikke mye til det brune.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 16:56   #48
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Hva er forskjellen på elghår og rådyrhår da?

Gammel 03-03-12, 18:26   #49
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Gardermoen er jo langt ute på landet, vel? Det er ikke uvanlig med elg nord i Oslo, faktisk. Helt ned til ring 3 om vinteren. Det har også vært elg enda lenger ned i byen, ved Ullevål hageby. Men da går de en usikker skjebne i møte.

For et par år siden forvillet en elg seg ned til Majorstua.

Gammel 03-03-12, 18:40   #50
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rester etter extensions? Har du noen glamourmodeller i nabolaget?

Gammel 03-03-12, 18:47   #51
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hva er forskjellen på elghår og rådyrhår da?

Elghår er fra elg og rådyrhår er fra rådyr.

Gammel 03-03-12, 18:50   #52
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Elghår er fra elg og rådyrhår er fra rådyr.

Er du sikker?

Gammel 03-03-12, 18:58   #53
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Rester etter extensions? Har du noen glamourmodeller i nabolaget?

Vel, det var de minst glamorøse lokkene jeg har sett, så jeg heller mot varulv.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 19:20   #54
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Det ligner på elg eller rein. :tidligere jaktenke:

Gammel 03-03-12, 19:21   #55
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Kan selvsagt også være varulv, det har jeg ikke sett.

Gammel 03-03-12, 19:40   #56
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Rein! Eller ulv!!

Gammel 03-03-12, 20:27   #57
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Pøntehubro?

Gammel 03-03-12, 20:43   #58
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

For et par år siden forvillet en elg seg ned til Majorstua.

Moren min møtte den i Stensparken, litt overrasket kan du si. Den møtte sin skjebne i en av sidegatene til bogstadveien.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 20:48   #59
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ugler har vi også her ja, men min naive byjentehjerne trodde faktisk at de hadde fjær.

Gammel 03-03-12, 20:52   #60
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Kan selvsagt også være varulv, det har jeg ikke sett.

Nå har du (legg merke til de strie, grå hårene, og sjekk dørlåsene litt ekstra i kveld):

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.