Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi er blitt berømte!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 23:52   #161
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi er blitt berømte!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Kanskje jeg må lese snobbetråden for å finne ut om jeg er en snobb? Må man ikke ha penger for å være det?

Neida! Du kan være åndssnobb, kultursnobb el. Bare å velge og vrake!

Gammel 27-03-07, 00:01   #162
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bunad og matchende mei tai. Det gjør meg antakelig til en bæresnobb.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 00:42   #163
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg har bunad og matchende mei tai. Det gjør meg antakelig til en bæresnobb.

Mei tai som matcher bunaden? Det er jo oversnobbete. Minst 20 poeng på snobbebarometeret til deg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 00:43   #164
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden var jaggu ikke like høytidelig på snobbebegrepet.

:forvirra:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 00:52   #165
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Bunad har jeg, to stykker, så den er jeg med på.
Økologisk mat er tingen her i huset, og jeg dyrker mye av den selv.
Snobb må jeg tygge litt på, men kan gå med på snobb i forhold til matvarer, valg av barnehage, valg av nabolag ol.
Meitai visste jeg ikke om da jeg hadde helt små barn, dessverre.
Skrivefeil derimot vet jeg masse om, særlig fordi mange av tastene på laptopen ikke virker som de skal etter at vesla spydde i den.
For en skarve sykepleier er ikke vekttall og studiepoeng noe jeg kan skryte av å ha mye av, men det er helt greit for meg.
Rødstrømpe er jeg ikke, men medlem av Venste og stolt av det !

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 00:54   #166
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Mei tai som matcher bunaden? Det er jo oversnobbete. Minst 20 poeng på snobbebarometeret til deg.

Jeg nevnte kanskje ikke de 9 andre mei taiene jeg har, 7 sjalene, osv. Noe til enhver anledning og ethvert antrekk. Det må man ha. Det har hendt jeg har handlet bæresjal for å matche kåpe og sko. Jeg spiser også gjerne økologisk mat, selv om det ikke er noe must. Noen studiepoeng har jeg kanskje også, men røde trømper har jeg derimot ikke.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.