|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?For 10 år siden hadde jeg ingen planer om å få barn så da frekventerte jeg ikke gravide og mammaforum.
|
|
|
|
#102 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jg var på SM for ti år siden. NM fantes ikke ennå da. Det ble åpnet i november 2001.
|
|
|
#103 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg registrerte meg på SG i 2002, og ble der til 2004, før jeg flyttet til Sm, og senere NM. Var alle steden med nr 2 også, men fikk liksom ikke noe ut av det, og ga meg etter noen få innlegg.
|
|
|
#104 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?
Det er jo mer enn ti år siden da. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ringskrømt
|
Tuddelu, var det ikke?
|
|
|
#106 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var snikleser på SG og SM fra 2003-2004. Hadde en god nettvenn som var gravid og det var såå spennende. Hadde ganske god oversikt over oktober 2004 -barselsklubben.
|
|
|
#108 |
|
--
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg! Var på SG fra 2000 eller 2001 også. Var på et SG treff på Mama Rosa eller hva det heter, kanskje det var i 2001. Noen andre som var der? |
|
|
|
|
|
#109 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg kan ikke huske at jeg var innom SG og SM, men NM fant jeg nok rett etter at minstemor ble født. Hun ble født i januar 2002, så det er nok temmelig nøyaktig 10 år siden jeg oppdaget NM. Har hatt samme nick hele tiden
|
|
|
#110 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er mer enn 10 år siden NM åpnet.
|
|
|
#113 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg joinet NM en gang på slutten av 2002. Hadde forsøkt forumet under graviditeten men likte ikke strukturen på det, så det var mest barnimagen den tiden. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Hm, det er vel ni år siden jeg ramlet innom SM sånn på tampen av det første svangerskapet, men var ikke særlig aktiv før jeg ble gravid med nr to for 7 år siden. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var der. Husker ikke eksakt når jeg fant SG/NM, men det var mest sansynlig mot slutten av 2000 da jeg ventet nr 3 som er født i januar 2001.
|
|
|
#117 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Tror jeg kom inn på SM rundt 2003, men siden jeg hadde en SA så tok en lang pause. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Jeg var på SM/NM i 2002. Husker ikke nøyaktig når, men storesøster er født i september. Nicket mitt var Meline på SM/NM.
|
|
|
#120 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?Var ikke på sm før sommeren 2003. Meldte meg inn på nm januar 2003.
|
|
![]() |
|
|