Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-12, 16:43   #141
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Jeg registrerte meg på SM i 2002 og NM i 2003.
Samme nick som her.

Gammel 04-03-12, 16:44   #142
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var på SM i 2000 og videre på NB høsten 2001

Gammel 04-03-12, 16:54   #143
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tråkket innenfor dørene på sg midtveis i 2003. Så det var litt før min tid.

Gammel 04-03-12, 16:57   #144
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg startet min IRC karierre i begynnelsen av 98.

(For de som kan språket er jeg nå samboer med en som er IRC-operatør. Vi traff hverandre en gang i 2008. :Slengkyss: )

Gammel 04-03-12, 16:59   #145
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var på SM med flere her fra 2004-2005. Sniker litt der enda.
Var også på NM fra 2005 og er der fortsatt men ikke så ofte. Barselklubben til yngstemann har fått et privat forum og der er jeg endel + at jeg treffer gjengen ofte.

Gammel 04-03-12, 17:19   #146
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg var på begge forumene. Var vel på sm i mange år, før jeg endelig flyttet over til nm i 2003

Gammel 04-03-12, 17:25   #147
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg registerte meg på SM i oktober 2002, og var i Juniklubben 03. Deretter var det over til NM.

Sist redigert av Elis : 04-03-12 kl 17:42.
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 17:37   #148
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Jeg var på SG fra 2003, og snek vel på SM fra samme år, men ble ikke aktiv der før i 2011. Ting tar tid iblant.

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 17:42   #149
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jepp, stemmer. De var ikledd råsa. Jeg har bilder en plass. Var vi oppe hos "Maja" også, tro?

Aner meg hvem du tenker på. Det treffet gikk det gjetord om!

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Gammel 04-03-12, 17:52   #150
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Standard

Babystøv, ja! Det var gått av moten da jeg omsider ble gravid.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg husker hvordan hjertet banket og hvor nervøs jeg var første gang jeg skulle på sg-treff. Jeg hadde hørt skrekkhistorier om å treffe folk via nett. Det føltes nesten som om jeg gjorde noe forbudt.

Samme her! Jeg var på mitt første SG-treff i Trondheim våren(?) 2005. Husker jeg gikk inn i lokalet og snudde og gikk ut igjen et par ganger før jeg våget meg helt inn. Heldigvis tok jeg steget og ble både her og på senere treff kjent med mange knakende trivelige jenter.

(Beklager spamming av innlegg på rad her, altså. En blanding av ammetåke og treg lærehastighet gjør at jeg lager nytt innlegg med sitat når jeg tror jeg redigerer.... )

Sist redigert av Anikka : 04-03-12 kl 18:10.
Gammel 04-03-12, 18:11   #151
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var på SM og NM i 2001 og 2002. Husker ikke helt hva som skjedde men jeg tror jeg ble sparket ut omtrent. Husker ikke hvilken brøler jeg hadde gjort. Jeg var så uten internett noen år og var ingen steder, fikk internett igjen og ble da anbefalt foreldreportalen av en som ikke er her lengre.

Gammel 04-03-12, 18:15   #152
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Men jeg startet min IRC karierre i begynnelsen av 98.

(For de som kan språket er jeg nå samboer med en som er IRC-operatør. Vi traff hverandre en gang i 2008. :Slengkyss: )

Eksisterer virkelig IRC enda? Jeg vanket mye der mellom 1998 og 2002, var bla. OP på Sandnes og var jo såå kry. Klarte å de-ope hele Sandnes ved en feil en gang, skrudde av hele pcen i panikk etterpå og måtte ringe mannen og spørre om hjelp.

Gammel 04-03-12, 18:17   #153
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg(Nelle) var på SM seinvinteren 2001 tror jeg det var, og deretter ble det NM. Var gravid med minstejenta som ble født i august. Jeg var helt ny i nettverdenen på den tiden.

Sist redigert av Michelle : 04-03-12 kl 18:26.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 18:18   #154
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BIM var fader meg en vanvittig plass en periode, med alle de anonyme. I mars 2003, da jeg lå på sykehuset etter å ha født eldste, fikk jeg en sms fra ei venninne om at det var opprettet en tråd der noen skrev at jeg hadde født og at de håpet ungen døde osv. Jeg fikk aldri lest tråden selv, for noen kontaktet admin og jeg fikk en mail av henne etterpå, mange var sjokkerte over tråden. Hva folk kan få seg til å skrive.

Gammel 04-03-12, 18:20   #155
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anonymitet på nett får virkelig fram det verste i folk.

Gammel 04-03-12, 18:20   #156
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Tuddelu, var det ikke?

Jeg var først på DB, registrerte meg så på NM i 2003.

Tiddeli, tror jeg. Det kan stemme!

Gammel 04-03-12, 18:33   #157
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Eksisterer virkelig IRC enda? Jeg vanket mye der mellom 1998 og 2002, var bla. OP på Sandnes og var jo såå kry. Klarte å de-ope hele Sandnes ved en feil en gang, skrudde av hele pcen i panikk etterpå og måtte ringe mannen og spørre om hjelp.

Ja, irc lever i beste velgående. Nå for tiden er jeg sjelden der, men henger da på en lokal kanal. Sambo styrer med det enda, men personlig har nok facebook tatt over den funksjonen for min del.

Gammel 04-03-12, 18:34   #158
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Før sg hadde jeg også en tre månders periode på BiM. Herlighet for noen brødhuer

Gammel 04-03-12, 18:56   #159
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var på SM i 2001 og NM fra 2002. Jeg er medlem der ennå, men er meget sjeldent innom og leser bare littegranne. Her på FP har jeg vært siden jeg fant forumet i 2007.

Sist redigert av Lyppa : 04-03-12 kl 19:03.
Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 19:13   #160
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

. Hadde ganske god oversikt over oktober 2004 -barselsklubben.

Portveien 2.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.