Sv: Hvilket nettbrett kan erstatte papir?
Opprinnelig lagt inn av venla, her.
Hvordan skal du skrive notatene? På tastatur på skjermen eller med penn?
Papercaster.no har endel brett som til å skrive å tegne på som ser veldig bra ut. Det finnes også dual-brett, der du har en skjerm til lesing og en til notater.
Ah. Nå har jeg fått kikka på tegnebrettet, og det er riktig spor, men ikke helt riktig produkt likevel. Jeg vil jo ikke skrive på blanke ark.
Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.
Har ikke de fleste Android nettbrettene samme funksjonalitet stortsett?
Det er litt forskjell i tiltenkt bruk og hvilke egendesigna apper som følger med. Men for all del, det beste ville jo være å finne den Perfekte Appen til dette, så kan jeg og kollegaene velge hvilket brett vi selv vil. Da blir det Transformer Prime på meg.
Jeg snoket litt i på Market Store på iPad tidligere i dag, og fant ikke umiddelbart noen god løsning der. Men det skal visst være litt vanskelig å finne app der, selv om du søker direkte på navn.
Det er vanskelig å finne helt ut av dette, syns jeg, uten å ha kjøpt brettet først. Det er et par apper jeg kunne tenke meg å prøve, men det er betalingsgreier for Android. Jeg vet ikke om det er noe vits å prøvekjøre dem på mobilen, for jeg har en Xperia Mini Pro, og de er som kjent bittesmå.